ilustracija
Hrvatski zavod za zdravstveno osiguranje (HZZO) je omogućio podnošenje zahtjeva e-poštom radi ostvarivanja prava iz obveznog zdravstvenog osiguranja pa se zahtjevi za naknadu plaće osiguranika kojima je utvrđena privremena nesposobnost zbog izolacije podnose putem e-mail adrese [email protected].
HZZO priopćio je jučer da je omogućio podnošenje zahtjeva elektronskim putem i za ostale zahtjeve, osim zahtjeva za naknadu plaće osiguranika kojima je utvrđena privremena nesposobnost zbog izolacije. Tako se, istaknuto je, elektronskim putem mogu podnijeti i ostali zahtjevi i podnesci u svrhu ostvarivanja prava kod HZZO-a, poput prijave na zdravstveno osiguranje, i to prema adresi osobe podnositelja.
HZZO naglašava da zahtjevi upućeni na e-mail adrese, osim izričitog određenja zahtjeva i naznake prava, obvezno moraju sadržavati - ime i prezime, OIB ili MBO (matični broj osigurane osobe) i kontakt telefon. U svrhu, pak, autentifikacije pošiljatelja zahtjevi trebaju sadržavati scan ili fotografiju identifikacijskoga dokumenta (važeće osobne iskaznice izdane u Republici Hrvatskoj, drugoj članici EGP-a ili Švicarskoj, putovnice ili boravišne iskaznice za državljanina treće zemlje).
HZZO je izvijestio da je u proteklih deset dana na kontakt točke koje je objavio putem medija i na naslovnici njihova weba, stiglo oko 8.500 mailova, od toga za Zagreb 3.600. Zato su, zbog zagušenja do kojega dolazi u mail sandučiću za Zagreb, otvorene još dvije mail adrese za Regionalni ured Zagreb. U prilogu priopćenja HZZO je objavio i novu tablica e-mail kontakata u kojoj je napravljena razdioba na koji mail se osiguranici trebaju javiti po gradskim četvrtima Grada Zagreba, te u odnosu na Zagrebačku županiju. Tako su navedene E-mail adrese Regionalnih ureda i Područnih službi, a za Istarsku županiju Područnu službu Pazin pisarnica adresa je: [email protected]. (H)