Arhiva G. I.
Proširenjem i obnovom škole dobile bi se dvije učionice, kabinet za slastičarstvo, skladišni prostor i prostorija za domara. Plan je također, dio škole koji se naslanja na Dom zdravlja srušiti, i na njemu izgraditi nove i funkcionalne prostore. U svakom slučaju, najveće promjene odnose se na preinake već postojećih prostora, odnosno njihovu obnovu i bolju funkcionalnost
Iako je koronavirus mnoge planove i želje stavio na čekanje, u Strukovnoj školi Eugena Kumičića se ne predaju. Do konca školske godine iščekuje se izrada idejnog rješenja proširenja i obnove školske zgrade iz daleke 1852. godine. "Idejno rješenje, koje je u izradi i kojeg svaki dan iščekujemo, trebalo bi staroj zgradi, koja od 1949. godine funkcionira kao škola, dati novi zamah", kaže uvodno ravnatelj škole Emil Nimčević.
Školski novci za prvu fazu
Konkretno, pojašnjava, riječ je proširenju/podizanju dijela zgrade (koja bi s pogledom iz Carduccijeve ulice trebala jednim svojim dijelom biti podignuta na istu visini čitavog objekta), odnosno unutrašnjim preuređenjem znatno funkcionalnija. Ravnatelj Nimčević objašnjava i da bi se prostor škole, s postojećih 2.400, proširio za dodatnih 150 četvornih metara.
- Konkretno, proširenjem i obnovom škole dobile bi se dvije učionice, kabinet za slastičarstvo, skladišni prostor i prostorija za domara. Plan je također, dio škole koji se naslanja na Dom zdravlja srušiti, i na njemu izgraditi nove i funkcionalne prostore. U svakom slučaju, najveće promjene odnose se na preinake već postojećih prostora, odnosno njihovu obnovu i bolju funkcionalnost. Kada će radovi započeti, u ovom je trenutku teško odgovoriti no, ono što je sigurno je to da ćemo u onom dijelu kojeg možemo kontrolirati - papirologija, dozvole i ostalo, biti spremni konkurirati za novac iz europskih fondova, kaže Nimčević, objasnivši da u jedan izazov škola ide sama.
A da se u školi, u kojoj je trenutno upisano 190 učenika za elektro, strojarski i ugostiteljsko-turistički smjer ne šale, govori i izjava ravnatelja Nimčevića koji je uvjeren da će se tijekom ljeta i kao prvi obnoviti školski praktikum koji je kao zasebna investicija procijenjen na iznos od 250 tisuća kuna koje su se trebale namaknuti iz više izvora. Podsjećam, da je za tu namjenu još u rujnu prošle godine potpisan Sporazum o suradnji kojim su se
obnašatelj dužnosti župana Fabrizio Radin, gradonačelnik Rovinja Marko Paliaga, direktorica Turističke zajednice Rovinj Odete Sapač, predstavnik Valalte Boris Božac, predsjednik Udruženja obrtnika Rovinj Marino Deković i sam ravnatelj škole Emil Nimčević obvezali da će u narednih pet godina i zajedničkim snagama sufinancirati modernizaciju škole, a samim tim bolje uvjete školovanja budućim generacijama učenika.
Zakinuti za praktičnu nastavu
- U situaciji kada je još uvijek sve neizvjesno Škola će, ovog ljeta i svojim novcima, započeti radove u školskom praktikumu, odnosno u prvoj fazi učiniti sve da se osigura klimatizacija prostora i njena djelomična obnova, veli nadalje ravnatelj Strukovne škole, kojeg trenutno i više od same građevine, muči problem maturanata i njihove praktične nastave.
Govoreći o posljednjim školskim danima maturanata u ovoj školi, Nimčević se posebno osvrnuo na buduće strojare i električare. U odnosu na ostala usmjerenja oni su, i to njih dvadesetak koji se školuju za ta zanimanja, zakinuti jer nisu u mogućnosti obaviti praktičnu nastavu.
- Problem je u tome što naši strojari i električari od ponedjeljka do srijede imaju teorijsku, a četvrtkom i petkom praktičnu nastavu kod poslodavaca, i koja im je pod ovim okolnostima ukinuta. S druge strane za ugostiteljska usmjerenja osigurali smo virtualnu praksu, koja se sasvim dobro i solidno provodi. Dakle, učenici od profesora i mentora dobiju zadatke (bilo da je riječ o kuhanju, pečenju, postavljanju stola) koji oni provedu, dok na žalost, usprkos mom upitu i zamolbi da se virtualna nastava osigura i za druga usmjerenja, od nadležnih nije dobila "zeleno svijetlo", kaže ravnatelj i dodaje da su i dalje, u iščekivanju odgovora ili nekog drugog rješenja, ovi maturanti još uvijek bez praktične nastave.