VODNJAN

Na završnici projekta QNEST sudjelovali partneri iz Italije, Grčke, Slovenije i Crne Gore: VALORIZIRATI KULTURU, TRADICIJU I EKOLOŠKU BAŠTINU

| Autor: Cristian Bruno GALIĆ

Istarska razvojna agencija je putem projekta prezentirala brendiranje lokalnih proizvoda kroz projekt IQ (Istrian Quality) na sajmu ulja u Vodnjanu, sajmu meda u Pazinu te izložbi vina i opreme za vinogradarstvo i vinarstvo Vinistra u Poreču

U prostorijama Pučkog otvorenog učilišta u Vodnjanu u organizaciji Istarske razvojne agencije održana je završna konferencija projekta Qnest (Quality Network on Sustainable Tourism).

Na završnoj konferenciji sudjelovali su talijanski projektni partneri (Sveučilište Salento, Gospodarska komora Veneto, Udruga Cooperativa Labirinto), grčki projektni partneri (Gospodarska komora regije Xanthi, Tehnološki institut Epirus), slovenski projektni partneri (Sveučilište Primorska) i crnogorski projektni partneri (Ministarstvo ekonomije Crne Gore). Na konferenciji su prezentirani rezultati projekta te su projektni partneri prezentirali svoja iskustva i primjere iz prakse iz domene održivog turizma.

Istarska razvojna agencija je putem projekta prezentirala brendiranje lokalnih proizvoda kroz projekt IQ (Istrian Quality) na sajmu ulja u Vodnjanu, sajmu meda u Pazinu te izložbi vina i opreme za vinogradarstvo i vinarstvo Vinistra u Poreču. Direktor IDA-e Boris Sabatti naglasio je kako će Istarska razvojna agencija zajedno s Istarskom županijom, ali i partnerima, kako hrvatskim, tako i talijanskim, i u budućem razdoblju nastaviti raditi i razvijati inovativne i održive načine turizma. Projektni partneri usuglasili su se s prijedlogom te je dogovorena buduća suradnja na postizanju regionalnih, a ujedno i zajedničkih ciljeva kroz buduće projekte međunarodne suradnje.

Cilj projekta bio je unaprijediti i valorizirati značajke kulturne, tradicionalne i ekološke baštine jadransko-jonskog područja kako bi se kroz projekt iskoristio potencijal koje imaju zemlje koje su sudjelovale u projektu. Kroz projekt se utjecalo i na promociju lokalnih proizvoda, osnivanju i promociji inovativnih tematskih ruta održivog turizma te se u konačnici unaprijedio proces brendiranja proizvoda, usluga, a i same turističke destinacije. Vrijednost projekta iznosi više od devet milijuna kuna od čega je gotovo milijun kuna budžet Istarske razvojne agencije.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter