ČETVRTI SUSRET

Miletić održao koordinaciju sa istarskim gradonačelnicima

| Autor: Glas Istre
Sa sastanka koordinacije

Sa sastanka koordinacije


Na dnevnom redu danas održane 4. koordinacije istarskog župana Borisa Miletića i gradonačelnice i gradonačelnika gradova u Istarskoj županiji, glavne su teme bile vlasničko restrukturiranje društva Kaštijun, objedinjena javna nabava u narednom razdoblju, projekt sufinanciranja pokretnog mamografa za potrebe žena Istarske županije te prijedlog Sporazuma za sufinanciranje obnove odjela za dječju rehabilitaciju Specijalne bolnice za ortopediju i rehabilitaciju "Martin Horvat" Rovinj, javljaju iz Županije. 

U prvom dijelu koordinacije bilo je govora o prijedlogu Sporazuma za sufinanciranje obnove odjela za dječju rehabilitaciju Specijalne bolnice za ortopediju i rehabilitaciju "Martin Horvat" Rovinj o kojem je prisutne detaljnije izvijestio ravnatelj Specijalne bolnice, doc. dr. sc. Marinko Rade.

Gradonačelnici i gradonačelnica gradova u Istarskoj županiji jednoglasno su prihvatili prijedlog sufinanciranja koji će se potvrditi potpisivanjem Sporazuma. Okončanjem obnove odjela za dječju rehabilitaciju, Istra će dobiti jedan od boljih odjela u Hrvatskoj. Zajednički je cilj osiguranje adekvatnih uvjeta pružanja zdravstvene zaštite najranjivijoj skupini, najmlađim pacijentima s područja Istarske županije, kako više ne bi morali putovati na liječenje u Rijeku ili Zagreb.

Uslijedilo je predstavljanje unaprjeđenja programa ranog otkrivanja raka dojke, nabavom pokretnog mamografa - uređaja s neusporedivo boljom i preciznijom tehnologijom za potrebe žena u Istarskoj županiji. Time se postiže veća dostupnost mamografije na cijelom području Istarske županije, bolja promocija preventivnih programa ranog otkrivanja raka dojke, kao i poboljšanje odaziva na njih.

Prisutnima su stajališta struke i samog programa predstavili dr. Ante Ivančić, ravnatelj Istarskih domova zdravlja, dr. Vinka Kos iz Opće bolnica Pula i pročelnica resornog Upravnog odjela Istarske županije Sonja Grozić-Živolić. Nakon provedene rasprave, predloženo je da se dodatno razradi predloženi program od strane struke popratnim analizama te podacima o postojećim i budućim potrebama mamografije na području cijele Istarske županije. Naglašeno je da se želi omogućiti ženama pravovremene preventivne preglede, te da u što kraćem roku od perioda sumnje pristupe liječenju.

Istarski župan u sljedećoj točki dnevnog reda predložio je gradonačelnicima  mogućnost uvođenja objedinjene javne nabave za robe i usluge s ciljem smanjenja troškova, a za koje istu potrebu imaju kako županija, tako i jedinice lokalne samouprave.

Zadnja točka dnevnog reda odnosila se na tvrtku Kaštijun. U prvom dijelu, župan Miletić govorio je o potrebi vlasničkog restrukturiranja društva, na način da se u vlasništvo tvrtke Kaštijun uključe, osim Grada Pule i Istarske županije, i svi ostali Gradovi i Općine Istarske županije, a što proizlazi kao obaveza iz Sporazuma prilikom početka izgradnje ŽCGO Kaštijun. Sama Odluka o pokretanju restrukturiranja, u konačnici, prvenstveno ovisi o Gradu Puli, koji posjeduje 51 posto udjela.

U drugom je dijelu istarski župan obrazložio da će se nakon vlasničkog restrukturiranja omogućiti svim Gradovima i Općinama - članovima buduće Skupštine Društva - upravljačka prava, u onoj mjeri koliko tko ima obavezu po kreditu.

Treći dio točke o tvrtki Kaštijun predstavio je pulski gradonačelnik Filip Zoričić, a odnosio se na stanje, perspektive Društva i prijedlog pristupu zbrinjavanja prekomjernih količina otpada u ljetnim mjesecima s novim cjenikom.

Nakon provedene rasprave, zaključeno je kako je za postizanje zadovoljavajućih rezultata u gospodarenju otpadom potrebno ukloniti nedostatke u prikupljanju, odvajanju i zbrinjavanju, a što se može postići isključivo zajedništvom i suradnjom između ŽCGO Kaštijun, Istarske županije, gradova i komunalnih tvrtki. Navedeno je prioritet s kojim su se usuglasili svi prisutni, posebice imajući u vidu nadolazeću turističku sezonu - prenose iz Županije.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter