INVESTICIJA TEHNOMONTA I PARTNERA

IZNAD MARINE VERUDA NIKNUT ĆE PET ZGRADA S OKO 150 APARTMANA. Evo koliko će koštati pogled na Verudelu, Fratarski otok i otvoreno more po kvadratu. Cijena je brutalna

Trenutno čekamo građevinsku dozvolu za prve tri zgrade. Nadamo se i vjerujemo da bi je mogli dobiti do proljeća iduće godine. Bude li to doista tako, a što u ovom trenutku više ne ovisi o nama, odmah krećemo s gradnjom. Potom ćemo tražiti dozvolu i za preostale dvije zgrade, rekao nam je investitor Mario Jašarević

| Autor: Sandra ZRINIĆ TERLEVIĆ


Kada je sredinom prošle godine očišćen veliki dio brda iznad Tehnomontove marine Veruda, krenula su nagađanja o mogućim investicijama i gradnjama na toj vrlo atraktivnoj lokaciji s pogledom na pulsku Verudelu, Fratarski otok i otvoreno more. Predsjednica Uprave pulskog brodogradilišta Tehnomont Gordana Deranja tada je razuvjeravala javnost da planova nemaju i tvrdila da se radi o pukom čišćenju parcele, točnije o pet tisuća kvadrata građevinskog zemljišta koje je Tehnomont kupio davnih dana. Kao razlog čišćenja navela je da je "marina krcata divljim svinjama"?!

No, ovih dana doznajemo da projekt ipak napreduje. Na naš upit što se sada konkretno planira - je li to hotel, kao što se svojevremeno govorilo - Deranja ni ovoga puta nije željela iznositi više detalja. Tek je kratko odgovorila da nisu još u fazi da mogu o njemu javno govoriti. "Ono što mogu reći jest da se ne radi o hotelu", ustvrdila je kratko.

Građevinska dozvola

Razgovorljiviji je ipak bio partner u projektu, a riječ je o Mariju Jašareviću, s čijom je firmom Promel d.o.o. Tehnomont krenuo u konkretnu realizaciju.

- Mogu potvrditi da se taj projekt odvija i da smo trenutno u fazi čekanja građevinske dozvole. Gradit će se ukupno pet zgrada, a dozvolu sada čekamo za prve tri. Nadamo se i vjerujemo da bi je mogli dobiti do proljeća iduće godine. Bude li to doista tako, a što u ovom trenutku više ne ovisi o nama, odmah krećemo s gradnjom. Potom ćemo tražiti dozvolu i za preostale dvije zgrade, rekao nam je Jašarević.

Ustvrdio je da će svaka zgrada imati po tridesetak apartmana. Na upit je li točna informacija da će cijena kvadrata biti oko 3.000 eura - što i nije jako puno s obzirom na atraktivnost lokacije - te da se u ovom trenutku potencijalnim kupcima nudi mogućnost da bude i nešto niža odluče li se već sada kupiti apartmane, Jašarević kaže da je to točno, iako će, tvrdi, cijena kvadrata sigurno biti i viša, oko 3.600 eura bez PDV-a, odnosno u konačnici oko 4.500 eura s PDV-om.

- U ovom trenutku ne postoji ljepša lokacija na kojoj radimo i iz tog razloga je takva cijena, a vjerujem da će se s tim složiti svi pa i budući kupci, rekao je Jašarević.

Budući da je jedna od njegovih najpoznatijih investicija La Mula u Poreču, neobična i dizajnerski vrlo atraktivna zgrada, Jašarević kaže da je isti dizajner Boris Buljan iz arhitektonskog studija Dex Spin angažiran i na projektiranju ovih zgrada iznad marine Veruda, jer je to logično nakon višegodišnje uspješne suradnje.

- Po istom principu gradit će se i iznad marine Veruda. Primjerice, ni ovdje neće niti jedno pakirno mjesto biti na ulici, već inkorporirana u zgradu, pojasnio je Jašarević.

Uznemireni žitelji

Žitelji Pješčane Uvale ovih su dana ipak uznemireni zbog najavljene gradnje, i to iz više razloga. Ono što brine žitelje Pješčane Uvale jest gdje će odlaziti oborinske vode jer, kako kažu, već ionako muku muče s odvodnjom, pogotovo za jakih kiša. Također, željeli bi znati gdje će se ti objekti spajati na drugu infrastrukturu, vodu, struju, kanalizaciju i gdje će biti ti prekopi jer je naselje, tvrde, ionako preopterećeno, a prometnice više puta prekopavane i stoga sada grbave i pune neravnina pa i rupa u kojima se zadržava kišnica. Dodatno ih brine kojim će putem kamioni ići do gradilišta; hoće li voziti po cestama u naselju, hoće li možda ići preko marine Veruda ili će se, pak, proširiti neki od obilaznih putova, kojih ima, tvrde naši sugovornici.

- Što se tiče ceste, građani mogu mirno spavati jer kamioni tuda neće prolaziti. Uostalom, postoji
i prometni znak da tom cestom ne mogu prolaziti kamioni iznad 10 tona, razuvjerava iz Tehnomontova direktorica Deranja.

Grad za dokumentaciju platio 188.000 kuna plus PDV

Zanimljivo je da se u ovom projektu spominje i Grad Pula, kojem parcela teritorijalno pripada, a koji je navodno uložio oko 170 tisuća kuna u izradu dokumentacije za koju se žitelji Pješčane Uvale nadaju da će upravo ona dati odgovore na pitanja koja ih najviše muče. Iz Grada Pule smo dobili pojašnjenje.

"Grad Pula financirao je izradu idejnih i glavnih projekata za izgradnju prometnice s pripadajućom oborinskom odvodnjom i javnom rasvjetom u navedenoj zoni. U sklopu izrade gore navedenih glavnih projekata izrađen je i projekt izmještanja dijela fekalne kanalizacije. Troškovi izrade cjelokupne gore navedene dokumentacije iznosili su 188.000 kuna bez PDV-a.
Navedenom projektnom dokumentacijom predviđeno je prikupljene oborinske vode koja se kanalima odvodi na separator ulja i masti te se nakon pročišćavanja oborinska odvodnja prikupljena s prometnice ispušta u more. Grad Pula s izradom projekata započeo je za vrijeme prethodne gradske vlasti krajem 2017. godine, dok je dozvola ishodovana u kolovozu 2019. godine", navode u odgovoru iz Grada Pule.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter