Piše Nina ORLOVIĆ RADIĆ

ISTRA: Idealna prilika da se sredimo


Za manje od šest mjeseci Rovinj se riješio neprimjerenih i nakaradnih reklama koje su "ukrašavale" pročelja fasada restorana i trgovina u starogradskoj jezgri. Konkretno, od travnja pa do danas skinuto ih je 80-ak, a da posao bude do kraja i okončan treba ih pasti još desetak, mahom svjetlećih. Šest mjeseci, u odnosu na desetljećima staru konstantu prema kojoj je svaki vlasnik ili najmoprimatelj gradskog prostora, ne samo unutrašnjost već i okoliš uređivao po vlastitom ukusu, smislu za estetiku i oku privlačnom, zanemariv je period.

Proizlazi, a Rovinj je to i dokazao da se može kada se zna što se hoće, što nerijetko nije lagan zadatak, poglavito kada znaš što nećeš a ne znaš što hoćeš. Dakle, i da ne popujem, put do znati i provesti znatno je bio duži od samog "skidanja" stare i neugledne reklame. Jer, valjalo je naime, skupiti stručni stožer i odrediti prihvatljiv izgled budućih reklama - od izbora materijala, širine i visine slova pa do mjesta i prostora na kojima se daje mogućnost njenog postavljanja. Gradske službe posao su odradile i službeno ga unificirale i unijele u odluku o komunalnom redu. Prvi dio posla, koji uključuje i angažman komunalnih redara oko skidanja onih nemuštih, pri samom je kraju. "Gradske" su reklame na fasadama kuća opale kao i jesenje lišće.

Slijedom njihovog skidanja kuće su prodisale. Odjednom do izražaja dolaze balkoni i prozori kuća, manje ili više pogođena boja škurnica ili zgrade.., kao i slike koje nam se manje sviđaju a koje su rezultat starosti, nemara i nebrige. Ta' neće valjda vlasnici restorana i dućana dozvoliti da im iznad ulaznih vrata zjape rupe od iščupanih žica ili priključaka za neonske reklame… ili da im se u prostor ulazi pod prijetnjom laganog trusenja napuklog ili prljavog zida… Rovinjci, odnosno bolje rečeno ugostitelji i trgovci, sada su na potezu.

Pred njima je idealno vrijeme kada, jelte' imaju dovoljno vremena da porade na reklamiranju svojih prostora, kako bi im već kroz najviše pet mjeseci i na proljeće, u njihove radne odaje stigle nove mušterije. Uz to, da bi se reklamirali trebaju pod obavezno imati odobrenje Grada, pa zašto onda ne učiniti dobro sebi, ulici i Rovinju u kojem posluješ. Na stranu svega, pitam se i jel' potrebno dopisati kako je dobra reklama i više od polovice dobro obavljenog posla u globalu.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter