Rovinj - grad bez neprihvatljivih reklama (N. O. R.)
Gotovo preko noći iz užeg centra grada nestale su reklame koje su godinama promovirane i oglašavale ugostiteljske i trgovačke prostore. Samo u protekla dva tjedna "skinuto" ih je petnaestak, mahom onih koje su se "provukle" tijekom prošle turističke sezone. Podsjećamo da se s uklanjanjem neprihvatljivih reklama započelo još prošle godine, ali je zbog turista i ljetne sezone uklanjanje prolongirano na jesenje mjesece.
Dozvola Grada i konzervatora
- S posljednjim uklanjanjem reklama možemo utvrditi da je centar, odnosno starogradska jezgra Rovinja konačno "prodisala" i da su sto posto uklonjene sve one reklame koje nisu zadovoljavale estetske kriterije Pravilnika, rekao nam je Elvis Prenc, voditelj komunalnih redara, te dodao da je dosad sređen uži dio grada i skinuto oko 80 natpisa, odnosno reklama pa se slijedom učinjenog, akcija sada seli na ostale ulice Rovinja.
Voditelj gradskih redara podsjetio je i na činjenicu da svi vlasnici ugostiteljskih objekta i prodajnih centra imaju pravo na promoviranje i reklamiranje svojih prostora. No, za vanjsko oglašavanje potrebno je zadovoljiti kriterije, odnosno predati zamolbu i zatražiti odobrenje.
- Dakle, svi vlasnici koji se žele oglašavati na vanjskim prostorima i tako oglašavati svoju djelatnost, trebaju zatražiti dozvolu gradske komisije i konzervatora. Slijedom pregleda zahtijeva, komisija će odlučiti da li će biti odobrena ili ne, pojasnio je Prenc i dodao da do slijedeće sezone, kada se Rovinj, u onom komercijalnom smislu, budi, ima još dosta vremena i mogućnosti za ishodovanje, a time i postavljanje novih reklamnih informatora.
Sankcije za neposlušne
Isto tako, doznajemo i da oni koji to neće učiniti iz bilo kojeg razloga, neće moći "ukrasiti" svoje fasade, dok će oni neposlušni, koji uporno ignoriraju Grad i zahtjeve za skidanjem nepoželjnih oglasa biti sankcionirani.
- S obzirom na činjenicu da su u većini slučajeva u centra Rovinja vlasnici napisa sami i o vlastitom trošku uklonili reklame koje su proglašene nepoželjnima, očekujemo da će se ista špranca, odnosno način postupanja nastaviti i na obližnjim ulicama, optimistično je izjavio Prenc, ipak naglasivši da ako do toga ne dođe, Grad će ih sam ukloniti i to na račun vlasnika. Cijena takvog skidanja ovisi o više faktora, od veličine i težine reklame pa do mjesta na kojem je postavljena, zaključio je voditelj komunalnih redara Grada Rovinja Elvis Prenc.