Zaljubljenik u putovanja, 23-godišnji Mađar Bence Elo, čiji Instagram profil prati gotovo 36.000 fanova, za svoj je idealni odmor, odabrao i panoramski let zmajem iznad Makarske rivijere i posjet Biokovu, vožnju zip lineom u Omišu, let balonom iznad Hrvatskog zagorja, posjet uvali Zavratnica, avanturu u Parku prirode Papuk te noćenje u svjetioniku
Ovogodišnji gost Hrvatske turističke zajednice Mađar Bence Elo u svoje putovanje iz snova po Hrvatskoj uvrstio je i paragliding u Buzetu. Pobjednik je nagradne igre koju u sklopu digitalne kampanje "Epic Week in Croatia" treću godinu na društvenim mrežama provodi HTZ. Natjecalo se 10.000 osoba iz cijelog svijeta, a Elo je u svom originalnom videu najbolje objasnio zašto baš on zaslužuje sedmodnevno putovanje u Hrvatsku.
Dva milijuna impresija
- Nakon dosadašnjih pobjednika koji su nam dolazili iz Italije, Poljske i Velike Britanije, izuzetno nam je drago što ovaj put imamo priliku ugostiti ljubitelja putovanja iz Mađarske koji će uživati u aktivnostima i doživljajima koje je sam odabrao. Hrvatska kao turistička destinacija ima vrlo atraktivnu cjelogodišnju ponudu te je pred Benceom nezaboravan tjedan pun avantura, poručio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić. Ističe da je posljednja Epic Week kampanja polučila više od dva milijuna impresija na društvenim mrežama.
Zaljubljenik u putovanja, 23-godišnji Bence, čiji Instagram profil prati gotovo 36.000 fanova, za svoj je idealni odmor, osim leta paraglidingom s uzletišta na Raspadalici nedaleko Buzeta, odabrao i panoramski let zmajem iznad Makarske rivijere i posjet Biokovu, vožnju zip lineom u Omišu, let balonom iznad Hrvatskog zagorja, posjet uvali Zavratnica, avanturu u Parku prirode Papuk te noćenje u svjetioniku. Nagradno sedmodnevno putovanje za dvije osobe HTZ je "pojačao" dodatnim tematskim danom u Zagrebu.
Bit će to, očekuju u HTZ-u, velika promocija u Mađarskoj koja je među top 10 tržišta s kojih Hrvatska ostvaruje najveći broj turističkih noćenja. U osam mjeseci ove godine mađarski su gosti zabilježili više od 568 tisuća dolazaka i gotovo tri milijuna noćenja, što je četiri odnosno dva posto više nego lani u istom razdoblju.
Na mađarskom tržištu HTZ provodi i druge promidžbene aktivnosti. Upravo danas, 17. rujna, u Budimpešti se zajednički predstavljaju Cipar, Malta, Slovačka i Hrvatska za sve poslovne partnere, odnosno turističke agencije, turoperatore, aviokompanije, prijevoznike, ali i medije. Za 28. listopada priprema se poslovna radionica Sell Croatia koja bi u Budimpešti trebala okupiti više od stotinu predstavnika mađarskih i hrvatskih agencija, a 12. studenog sudjelujemo na najvećoj poslovnoj radionici u Mađarskoj, Mice Business Day.