SRAMOTA ZA ISTRU

EKSKURZIJA IZ NOĆNE MORE: Samoborske osnovce u hotelu s tri zvjezdice u Dugoj Uvali dočekao horor

| Autor: Doria Mohorović
Ilustracija (foto čitateljica)

Ilustracija (foto čitateljica)


Školska ekskurzija jedna je od najljepših mladenačkih uspomena. Ili bi to trebala biti. No, učenici OŠ Milana Langa iz Bregane koji su prošlog tjedna bili na ekskurziji u Istri, neće je, barem kad je smještaj u pitanju, pamtiti po lijepome. Naime, 70-ak je učenika, uključujući i razrednike, nakon dolaska u hotel Duga Uvala ostalo zgroženo situacijom koju su tamo zatekli. Učenici su odmah o svemu obavijestili roditelje te im poslali fotografije koje najbolje dočaravaju što ih je dočekalo. To nam je prenijela Danijela Iveljić, majka jedne učenica 7. razreda spomenute škole.

- To nisu slike eto mi smo sada u hotelu s tri zvjezdice pa je loš smještaj i star namještaj, već pričamo tome da je tepih u sobama bio mokar, smrdljiv, prljav i pun kikirikija od prijašnjih gostiju. Na krevetima je bila flekava posteljina, prljavi ručnici, u kupaonici kade pune gljivica, na stropovima plijesan. Slavine ne rade ili špricaju, ne rade ni svjetla, strujne utičnice na zidu ne funkcioniraju, već su umjesto njih postavljeni produžni kablovi, prepričala nam je Iveljić.

Roditelji su potom nazvali agenciju, tražili objašnjenja i odgovore na pitanja, a djelatnici agencije su, ističe, uredno odgovarali na pozive i e-mailove.

- Kazali su da nisu upućeni da je stanje na terenu takvo i da će kontaktirati hotel i tražiti da se uklone nedostaci. Međutim, iz hotela su dali odgovor da ništa ne mogu napraviti, budući da su naša djeca bila na izletu na Brijunima, da su odnijeli ključeve soba te da oni ne mogu ući u te sobe i intervenirati, kaže sugovornica pritom napomenuvši da hotel rezervne ključeve nije imao, što je, ističe, neshvatljivo.

Budući da je tog dana bila na poslovnom putu u Opatiji, kaže da joj nije preostalo ništa drugo nego otići u Dugu Uvalu. Domaćica hotela ju je provela po hotelu, pa se, kaže, i osobno uvjerila u tamošnje izuzetno loše uvjete.

- Hotel je bio krcat školske djece koja su također bila na ekskurzijama, sigurno je oko 300-400 djece već bilo u hotelu. Jedan gospodin tamo je prokomentirao da je hotel pun djece i da se nitko od njih nije žalio. Domaćica me odvela u sobu domaćinstva, što je ustvari smrdljiv i prljav skladišni prostor u kojem su čisti ručnici i posteljina. Tvrdila je da posteljinu mijenjaju, no da je riječ o staroj posteljini koja je dugo godina u funkciji i da druge nemaju. Frapirala me i činjenica da u hotelu s 260 soba, u starom i novom dijelu, rade svega dvije čistačice!, ogorčeno će naša sugovornica.

Ističe da su tu večer u sobi njenog djeteta silikonirali kadu, zalijepili štok od vrata i promijenili posteljinu koja je bila nešto čišća. Pojasnila je i da su iz sobe koja je vidno prokišnjavala preselili djecu jer se strop trusio i padao po njima, a nisu imali drugu mogućnost nego preseliti ih na kat iznad i odvojiti od ostatka razreda.

- Moje dijete je reklo da ne želi ići doma zbog društva. Zažmirili su na neke stvari, budući da su bili na izletu sa svojim prijateljima. Netko je kasnije komentirao da zašto roditelji nisu došli po djecu ako su uvjeti bili tako grozni, no nisu svi roditelji bili u prilici preći 300-400 kilometara da bi išli po djecu na putovanje koje nisu malo platili, kazala je Iveljić, te napomenula da je izlet koštao 1.990 kuna za četiri dana.

Zgroženi su, kaže, bili i nastavnici, pogotovo jer agencija prvi put surađuje s tom školom. Aranžmane za ekskurziju prezentirale su dvije agencije, a odabrali su Trakostyan-Tours jer su, ističe, imali odličnu prezentaciju. Iako su bili i cjenovno povoljniji, odabrali su ih zbog boljeg programa.

- Prezentirali su hotel kao dugogodišnjeg suradnika s kojima rade, da ondje zakupljuju određene kapacitete. Privuklo nas je to što na lokaciji imaju svoje vlastite animatore, spasioce te da su u stalnom kontaktu. Kazali su nam da hotel ima tri zvjezdice, no i da ima i aneks koji je kompletno preuređen. Prezentirali su nam sobe koje uopće ne odgovaraju stanju. Bilo je rečeno da će djeca u hotelu imati švedski stol za doručak i večeru, neograničenu konzumaciju pića, što također nije odgovaralo stanju na terenu. To je u startu bilo svjesno obmanjivanje roditelja radi stjecanja profita. Ako surađuju s tim hotelom, njihovi predstavnici to sve jako dobro vide. To nije jedna soba, to je pola hotela, kaže Iveljić.

Agencija će tražiti očitovanje škole pa će odlučiti o daljnjem postupanju, zadnji je odgovor koji je Iveljić, napominje, dobila od agencije. No, ona smatra da ni škola ni razrednici nemaju apsolutno nikakve veze s tim jer je agencija ugovor o maturalnom putovanju potpisivala s roditeljima učenika.

- Ne šaljemo djecu u Hilton i ne mislimo da moraju jesti sa zlatnim žlicama, od tri zvjezdice ne očekujemo luksuz, ali očekujemo da je posteljina čista i soba uredna. Može biti staro, ali ne i prljavo. Žalosno je da se za vrijeme turističke sezone tako nešto može dogoditi. Žalosno je da djeca koja su dvije godine provela u koroni, u silnim karantenama i online nastavi, dakle, nigdje nisu bila, moraju doživjeti takvo iskustvo. Na kraju krajeva odlaze iz osnovne škole, i to s gorčinom, ističe Iveljić.

Direktor agencije Trakostyan-Tours Željko Gjud kazao nam je da su odmah po dolasku navedene grupe te nakon prijavljenih nedostataka u hotel Duga Uvala uputili mailove s prigovorima te da su, uz njih, u stalnom kontaktu s voditeljem/učiteljem škole.

- Prilikom ugovaranja usluga s hotelom Duga Uvala sve je definirano ugovorom. Hotel smo prije početka sezone obišli u više navrata, te smo na sve naše sugestije dobili potvrdan odgovor da će do otvaranja sve biti riješeno. Po dolasku naših prvih grupa u hotel sve je bilo u najboljem redu, no nakon daljnjeg punjenja hotela, i preko naše ali i drugih agencija, došlo je do problema. Iz hotela nam je u više navrata rečeno da su svi nedostaci ispravljeni i sanirani. Od njih smo, kao i od direktora hotela Galinca dobivali konstantna uvjeravanja da je u hotelu sve odrađeno. I dalje smo u svakodnevnoj višekratnoj komunikaciji s hotelom, pojasnio je Gjud te dodao da čekaju pisano očitovanje hotela na reklamacije koje su proslijedili od roditelja i škola, jer se primjedbe odnose isključivo na uslugu hotela.  

- Odgovor očekujemo idućih dana i nakon toga ćemo znati što možemo ponuditi roditeljima kao kompenzaciju, konstatirao je direktor agencije Trakostyan-Tours Željko Gjud.

Do zaključenja ovog članka od hotela Duga uvala nismo primili odgovor na upit.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter