ULTRATRAVEL MAGAZIN

AMERIKANCI ISTRU UVRSTILI MEĐU TOP DESTINACIJE ZA 2022. Imućnim putnicima poručili - to je mjesto koje bi neizostavno trebalo posjetiti ovog ljeta

Ultratravel magazin namijenjen je imućnijim svjetskim potrošačima, jedinstvenoj i odabranoj publici vrsnih, aktivnih i luksuznih putnika

| Autor: Marina VUKŠIĆ
Rovinj (Snimio Milivoj Mijošek)

Rovinj (Snimio Milivoj Mijošek)


Specijalizirani američki magazin za putovanja Ultratravel u novom zimskom izdanju predstavlja Istru kao jednu od TOP destinacija koje bi neizostavno trebalo posjetiti u 2022.

Među brojnim renomiranim svjetskim destinacijama svoje mjesto našla je i Istra. U članku u kojem su, uz Istru, uvršteni i poznati Cape Town, Kyushu i Valencija, područje Pristaništa u Donjem Manhattanu (NYC), zatim Hong Kong, Oslo i Nashville, autorica Lauren Ho ističe da su to najpoželjnija nova odredišta koja bi se trebala naći na radaru čitatelja u 2022. godini.

Autorica navodi da je Hrvatska često prepoznata po gradovima kao što su Dubrovnik ili Split, dok Istra, poluotok srcolikog oblika, plijeni naslove zahvaljujući svom bukoličkom i valovitom pejsažu, razasutim gradićima na brežuljcima, romantičnim biciklističkim doživljajima te kulinarskim užicima, od tartufa i ekstra djevičanskog maslinovog ulja do vina. Posebno ističe projekt ICARUS, ponudu namijenjenu biciklistima koja omogućava prometovanje vlakom u kojeg putnici mogu unijeti svoje bicikle i na taj način istražiti veći dio poluotoka.

Pulska atrakcija

Kao atrakcija spominje se i pulski Zerostrasse s novim liftom koji iz podzemlja vodi do samog srca Kaštela odakle se posjetiteljima Pula pruža kao na dlanu. Između ostalog, Rovinj se izdvaja kao gourmet meka s još jednom, novo osvojenom Michelinovom zvjezdicom koju je uz Monte zaslužio i restoran Agli Amici. Pazin je pak predstavljen na efektnoj duplerici u magičnoj atmosferi izlaska sunca s pogledom na znameniti kaštel.

Sve je to povezano s kontinuitetom u procesu repozicioniranja i restrukturiranja Istre i umrežavanju marketinških aktivnosti s prestižnim svjetskim medijskim kućama, poput: Luxury Travel Magazina, Forbesa, The New York Timesa, a od nedavno i novim partnerstvom s vodećom asocijacijom u segmentu luksuznih putovanja Virtuosom.

Imućni potrošači

- Raduje nas svaka nova pozitivna objava koja promovira našu destinaciju i potiče putnike na dolazak ovamo kako bi doživjeli jedno nezaboravno iskustvo, izjavio je direktor Turističke zajednice Istarske županije Denis Ivošević.

Ultratravel magazin namijenjen je imućnijim svjetskim potrošačima, jedinstvenoj i odabranoj publici vrsnih, aktivnih i luksuznih putnika. Distribuira se kvartalno putem najveće svjetske grupacije neovisnih luksuznih hotelskih marki, Global Hotel Alliance (GHA), na adrese 1,2 mil. odabranih članova svjetske loyalty platforme DISCOVERY - GHA. Karakteriziraju ga visoko kvalitetne fotografije i sam sadržaj.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter