WEEKEND MEDIA FESTIVAL

FOTO / Spektakularna karavana ekskluzivnih automobila stigla u Rovinj

| Autor: Tea Tidić
(Snimio Alen Anđelić)

(Snimio Alen Anđelić)


Najvažniju formulu uspješne prodaje, u do posljednjeg mjesta ispunjenoj dvorani rovinjskog Weekend Media Festivala, brojnim posjetiteljima predstavili su Vedran Sorić i Saša Tenosi, pokretači Prodajnog Mindset Kluba, na panelu »Prodajni orgazam. Kad prodaja postaje bolja od seksa?«.

Networking

- Networking je jedina strategija koja uvijek uspijeva, ustvrdio je Tenodi, pojasnivši da je upravo zato njihov koncept druženja i razmjene znanja u sklopu njihovog Kluba dobio i regionalnu prepoznatljivost. U četvrtak je naime pred više od 170 sudionika u samom središtu Ljubljane pokrenuta franšiza Prodajnog Mindseta u Sloveniji. Hrvatski koncept networkinga i jačanja prodajnih vještina, s ciljem dizanja profesionalnih standarda i uvođenja inovativnih praksi odsad će se širiti i Slovenijom.

(Snimio Alen Anđelić)(Snimio Alen Anđelić)

- Temelj cijele priče Prodajnog Mindseta je vještina komunikacije u prodaji i ponosni smo što je ovaj hrvatski format zadobio i regionalnu prepoznatljivost. Prodaja je nažalost i dalje često marginalizirana, no zaboravljamo da najmanje 15 posto radno sposobnog stanovništva radi upravo u prodaji, te da je svaki četvrti oglas za posao – onaj za stručnjaka u prodaji. Jasno je kako postoji puno prostora za napredak, kako prodajnih vještina, tako i reputacije same struke i vrijednosti koje ona donosi gospodarstvu, istaknuo je Vedran Sorić. Uz podršku poznatog poduzetnika Ognjena Bagatina, Prodajni Mindset Klub svakim danom okuplja sve više članova, i to najčešće usmenom predajom.

- Sve što se događa oko Prodajnog Mindseta u Sloveniji potvrda je i glavne poruke koju smo tamo čuli - prodaja ne završava prodajom, već preporukom. A broj sudionika na otvorenju u Ljubljani, kao i rast članova Kluba, dokaz su uspješne prodaje, poručuju osnivači.

(Snimio Alen Anđelić)(Snimio Alen Anđelić)

Osvrnuli su se na strategiju promocije koncepta u Hrvatskoj – organizacijom konferencije »Prodajni Mindset: The Wolf Strikes Again«, kada su u Zagreb doveli pravog vuka s Wall Streeta, Jordana Belforta. Uskoro proglašena najuspješnijom prodajnom konferencijom desetljeća te nagrađena HUOJ Grand PRixom za događaj godine, vidljivost Prodajnog Mindseta podigla je na regionalnu razinu.

Značajan iskorak

- Od prvog dana smo zagovarali promjenu dosadašnje prakse. Nismo dijelili kotizacije, a uspjeli smo rasprodati dvoranu. Mnogi organizatori u regiji kasnije su također preuzeli taj trend. Drago mi je što je našom inicijativom cijelo tržište u posljednjih godinu dana napravilo značajan iskorak, zaključio je Tenodi.

(Snimio Alen Anđelić)(Snimio Alen Anđelić)

(Snimio Alen Anđelić)(Snimio Alen Anđelić)

Nakon Ljubljane, dio sudionika je u sklopu spektakularne »From Sales Mindset 2 WEEKEND.17 Business Grand Tour« karavane ekskluzivnih automobila, preko Trsta, Portoroža, Motovuna i Umaga stigao u Rovinj. Automobili vrijedni više od dva milijuna eura okupljeni u suradnji s Highlife Clubom, gdje su se našli brendovi Porsche, Mustang, AMG, Lamborghini i Maserati, privukli su poglede znatiželjnika. Među njima je bio i najbolji vozač među pjevačima, Sandi Cenov, koji je i sam vlasnik impresivnog Lotusa Elise Cup 250.

(Snimio Alen Anđelić)(Snimio Alen Anđelić)

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter