Broj telefona koji godinama koristi Vodnjanac objavljen je na službenim stranicama Flixbusa
"Halo, jesam dobio FlixBus?". "Niste, ovo je privatan broj"., "Ali ja bih trebao jednu kartu?!". "Ovo je privatan broj, ja ne prodajem karte". Ovakav razgovor, i to do desetak puta dnevno vodi Anto Babić iz Vodnjana. A zašto? Zbog bizarne greške FlixBusa koji za korisnike na području Pule ima istaknut upravo njegov broj mobitela.
- Ovako me zovu ljudi gotovo svaki dan, uvjereni da su dobili FlixBus. I to traje već više od tri mjeseca. Ispočetka nisam znao što se događa, a onda sam na web stranicama vidio da su stavili moj broj mobitela. Pokušao sam im ukazati na grešku, zvao sam ih u Zagreb, kontaktirao e-mailom, slao poruke preko messengera, društvenih mreža, svog facebook profila, preko press službe, PR menadžerice… ali mi nije uspjelo riješiti ovaj problem, blago rečeno, uznemiravanja. Sve je dosad ostalo bezuspješno. Neki su mi se čak nadležni iz FlixBusa i javili, rekli da će to izmijeniti i da će mi se javiti povratno, ali niti su izmijenili broj niti su mi se ikad više javili. A meni i dalje svakodnevno zvoni telefon i ljudi i dalje pokušavaju kupiti kartu kod mene. Ne znam bih li se smijao ili plakao, ali ne razumijem ovakav neprofesionalan odnos jedne firme kakva bi FlixBus trebala biti, gotovo u dahu ispričao nam je Babić.
Dodaje kako su mu neki savjetovali da promijeni broj telefona, ali on to ne želi jer ga ima godinama i imaju ga svi njegovi prijatelji i rodbina, a i lijep mu je i lako pamtljiv pa smatra da promjena broja nije prihvatljivo rješenje.
- Ovih mi je dana istekla i osobna iskaznica pa sam morao otići u MUP napraviti novu i usput sam pitao i policiju za pomoć i što da radim. Oni su mi, pak, rekli da se obratim svom teleoperateru, ali ne vidim kako bi mi oni mogli pomoći, nije njihov problem što netko oglašava moj broj pod svoj, rekao nam je nadalje Babić i dalje nemoćan riješiti svoj problem.
Odlučni da mu pokušamo riješiti problem, nakon mjesec dana - kapitulirali smo! Unatoč nastojanjima, svim mogućim načinima komunikacije i kontakata, nismo uspjeli doći do osoba koje bi bile voljne konačno promijeniti krivi broj telefona.
Naš je put krenuo od tvrtke Brioni za koju su nam na autobusnom kolodvoru rekli da za FlixBus prodaju karte. Međutim, iz te tvrtke su nam rekli da oni samo vrše uslugu prodaje i da niti oglašavaju, niti vode njihove društvene mreže te da je to uvijek problem s internetskim platformama. Na upit koga bi mogli kontaktirati, jer su i u Brionima morali pregovarati sa živim ljudima, a ne s "platformama", jedva smo iskamčili broj neke žive osobe. Naime, svi putovi do FlixBusa vode u virtualni svijet, uprava je u Njemačkoj, a na telefonski broj u Zagrebu nitko se danima nije javljao (uz napomenu da operateri ne govore hrvatski, nego samo engleski - ali uzalud jer se niti oni ne javljaju). Tako smo došli do navodnog nadzornika u Puli koji nam je rekao da on s tim nema ništa, ali i obećao da će kontaktirati osobu zaduženu za kontakte s javnošću i proslijediti joj broj telefona kako bi nam se ona (jer riječ je o ženskoj osobi) mogla javiti. Uzalud! Do dana današnjeg nitko se više nije javio niti nadzornik, a niti navodna osoba za kontakte s javnošću. Broj našeg sugovornika Ante Babića i dalje postojano stoji na Internet stranicama, a naš sugovornik Babić nemoćno sliježe ramenima pitajući se zar stvarno FlixBusu nije u interesu da dosegne do svojih korisnika ispravnim kontakt podacima. Očito nije, kad u ovih nekoliko mjeseci i više načina ukazivanja na grešku nisu bili u stanju izmijeniti tek obični kontakt telefon?! Pitamo se što bi tek bilo da u nekom od autobusa zaboravite koju vrijednu stvar i pokušavate doći do nje. Odgovor je - očito nikako!