Ilustracija (Foto: Željko Puhovski / CROPIX)
Nakon što smo objavili priču o Vodnjancu Anti Babiću kojeg su gotovo tri mjeseca potencijalni putnici Flibxbusa svakodnevno zvali pokušavajući naručiti putnu kartu za linije Flixbusa, a sve zbog toga što je Flixbus na svojim stranicama za pulske korisnike greškom stavio njegov broj mobitela, priča konačno ima sretan kraj.
Naime, iako je i Babić, a potom i mi, višekratno pokušavali od nadležnih dobiti odgovor kada će broj promijeniti, s druge strane nikakvog odgovora nije bilo. Reakcije u vidu promjene broja još i manje. A onda odjednom, nakon objave teksta, nestao je broj i stigao je odgovor Flixbusa kojeg smo im uputili još 14. prosinca.
Dakle, nakon gotovo mjesec dana, stiglo je pojašnjenje: "Iznimno nam je žao zbog neugodnosti koju je gospodin Babić proživljavao u posljednjih nekoliko mjeseci. ˝Flixbus Pula˝ ured, kao ni samostalno fizičko prodajno mjesto, ne postoji te samim time službeno s naše strane lokacija nije nikad unesena u Google mapu, kao ni broj mobitela gospodina Babića. Jedina službena prijavljena lokacija je ona korporativnog ureda u Zagrebu. S obzirom da je ovu lokaciju i kontakt informacije unijela nama nepoznata privatna osoba iz nepoznatih razloga, nismo je bili svjesni. Međutim, jednako tako i svaka privatna osoba može samostalno izmijeniti svaku pojedinost unesenih podataka u nekoliko minuta pritiskom na opciju 'predloži izmjenu'. Na taj način, obrisan je broj mobitela gospodina Babića s prijavljene lokacije", piše u odgovoru kojeg potpisuje Petra Trojko, senior PR Manager CEE South Flixbusa.
Zahvalio se i Anto Babić koji je konačno odahnuo. Kako nam je rekao, najprije je primijetio da ga ljudi manje zovu, a kada je pogledao na web stranicu Flixbusa vidio je i da njegovog broja mobitela više nema na njihovim stranicama. "Oslobodio sam se velike gnjavaže", rezimirao je Babić.