SJAJNA PRILIKA

Velika pulska tvrtka nudi stipendije studentima i sigurno radno mjesto. POSAO JE ATRAKTIVAN, UKLJUČUJE PUTOVANJE PO SVIJETU

| Autor: Duška PALIBRK

Po dobnoj strukturi svojih zaposlenika Uniline je izrazito mlada i obrazovana kompanija. Prosjek unilinovaca su 33 godine, a više od 70 posto njih fakultetski je obrazovano. Među njima je i pet stranaca, iz Japana, Kine, Koreje, gdje je moćni pulski turoperator zadnjih godina otvorio svoje urede i izvorni su im govornici više nego dobrodošli. Trenutno zapošljavaju 210 ljudi, najviše ih je, oko 160 u pulskom sjedištu kompanije, ostali su u Zagrebu, nešto po Hrvatskoj, u zračnim lukama, a među njima još ima i studenata, sezonskih djelatnika. Uniline u Hrvatskoj i regiji jugoistočne Europe godišnje opslužuje više od 390 tisuća gostiju, a lani su ostvarili najbolji poslovni rezultat do sada - ukupan prihod od 416 milijuna kuna, 11 posto više nego godinu prije.

Kako kompanija brzo raste, stalno su u potrazi za novim stručnim kadrovima. Ove godine odlučili su stipendirati desetak studenata završnih godina preddiplomskih i diplomskih studija u Hrvatskoj. Natječaj, objavljen na njihovim web stranicama, otvoren je do 31. listopada. Stipendistima je po završetku studija osigurano i radno mjesto u kompaniji.

Važna motivacija

- Dobijemo li veći broj kvalitetnih prijava, moguće je i da povećamo broj stipendija. Računamo na studente ekonomije, financija, informatike, kulture i turizma, ali i svih drugih smjerova. Ne držimo se formalnih kriterija, već su nam veoma bitne ostale osobine kandidata. Kroz selekcijski proces procjenjivat ćemo motivaciju kandidata, uvjet je motivacijsko pismo, a potom, ovisno o studijskom smjeru, imat ćemo i provjeru znanja, pismenu i usmenu, provjeru znanja stranog jezika, razgovor s kandidatima, kaže Nina Stepčić iz Unilineovog Odjela ljudskih resursa.

Vodeća su destinacijska menadžment kompanija u regiji, specijalisti za putovanja i paket-aranžmane na području jugoistočne Europe. Uz poslovnice u Rovinju, Poreču, Rapcu, Opatiji, Zagrebu, Zadru, Splitu i Dubrovniku, imaju urede u BiH, Sloveniji, Srbiji, Kini i Južnoj Koreji te predstavništva u Japanu i Tajlandu. Nude cijeli spektar turističkih usluga, od smještaja, prehrane, transfera, organizacije izleta, kongresa i raznih evenata, do prodaje aviokarata i iznajmljivanja vozila. Nositelji su Europcar franšize za Hrvatsku s voznim parkom s više od 1.500 vozila. Turističkih grupa zna istovremeno biti velik broj, na raznim lokacijama, pa su tu organizacija i točnost vrlo bitni, da netko ne ostane bez ručka.

Novi zaposlenici kreću od upoznavanja destinacija, komunikacije s dobavljačima na terenu, do kontrole isporučenih usluga, u čemu su važne organizacijske i komunikacijske vještine, točnost i preciznost koji jamče kvalitetu. Slijedi malo kreativniji rad, izrada ponuda prema partnerima, i treći je korak prodaja koja traži veliko radno iskustvo. Tu ima jako puno putovanja, direktnih kontakata s drugim turoperatorima u inozemstvu. U dijelu prijevoza i iznajmljivanja vozila zapošljavaju više od 40 sezonaca, a praktikante i stipendiste trebaju i u Odjelu financija te na razvoju aplikacija i novih softverskih rješenja.

- Stipendija će iznositi 1.250 kuna mjesečno. Pokrivena je, dakle, završna godina studija. Termin odrađivanja stručne prakse se dogovara sa studentom-stipendistom, kada je slobodan, ljeti ili tijekom zadnjeg semestra kada završe predavanja i krenu pripremati diplomske radove, kaže Stepčić.

Stručna praksa

Kao poslodavac-partner pulskog Sveučilišta, Uniline pruža mogućnost i ostalim pulskim studentima da kod njih odrade stručnu praksu. Prema studijskim kurikulumima, praksa nije obvezna, već je stvar izbora. Zato im i dolaze motivirani studenti koji žele steći radno iskustvo, kaže naša sugovornica. U kompaniji imaju odjel koji se isključivo bavi japanskim tržištem gdje su se pulski studenti japanologije, recimo, okušali u prijevodima i izravnoj komunikaciji s Japanom. Bilo je i studenata informatike koji su radili na testiranju nove Unilineove programske platforme, studenata kulture i turizma, budućih ekonomista koji se uglavnom obučavaju u odjelu za rezervacije.

 - I fakultetu, ali i nama obveza je pripremiti plan prakse i odrediti mentora. U dva-tri tjedna prakse nemoguće je uvesti ih u kompletno poslovanje, imamo puno odjela, sektora, ali nam je bitno obuhvatiti čitav jedan odjel, jedan poslovni proces. Studente kasnije i intervjuiramo, da čujemo njihova mišljenja, sugestije. Mnogi su zadovoljni, vraćaju se pa i zapošljavaju kod nas, a neki su kroz praksu shvatili da uredski posao nije za njih, što je također dobro iskustvo. Mnogi shvaćaju turizam kao isključivo dinamičan rad na terenu, imamo mi i toga, ali ovdje u sjedištu kompanije poslovi se obavljaju mailovima, telefonima, kazuje Stepčić. 

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter