ZAGREB

dm povećao promet za 13,6 posto, na 2,68 milijardi kuna

| Autor: Hina
(Hina/EPA)

(Hina/EPA)


Tvrtka dm-drogerie markt Hrvatska je u poslovnoj 2021./2022. godini, koja je završila u rujnu, ostvarila ukupan promet od 2,68 milijardi kuna, što je 13,59 posto više u odnosu na godinu ranije, dok je neto dobit od 66,6 milijuna kuna tek nešto niža nego lani, istaknuo je u četvrtak na konferenciji za novinare te tvrtke. 

Prošle poslovne godine neto dobit je bila 67,18 milijuna kuna. 

"Iza nas je još jedna uspješna poslovna godina u kojoj je ostvaren rast svih ključnih poslovnih pokazatelja", rekao je direktor dm-a Mirko Mrakužić. 

Naveo je i kako je broj kupaca koji dnevno posjete prodavaonice dm-a dosegnuo gotovo 87.000 te da je promet u dm online shopu rastao za više od 75 posto.

Rast prometa u segmentu bezreceptnih medicinskih proizvoda iznosio je više od 40 posto.

U protekloj poslovnoj godini, kako je rečeno, dm je uložio više od 61 milijun kuna u razvoj prodajne mreže, dm online shopa i digitalizaciju poslovanja.

Uz šest novih prodavaonica, od kojih tri u gradovima u kojima ih dm do sada nije imao, otvoreno je 11 novih specijaliziranih odjela za bezreceptne medicinske proizvode.

U ovoj poslovnoj godini planira se uložiti više od 80 milijuna kuna u razvoj prodajne mreže, asortimana i u digitalizaciju poslovanja, najavio je Mrakužić.

Iz tvrtke izdvajaju i nastavak razvoja novih digitalnih usluga te usavršavanje postojećih.

Tako je razvijena aplikacija za pametne telefone "Moj dm", a od travnja ove godine, kada je pokrenuta, više od 40 posto svih online kupnji obavljeno je putem te aplikacije.

Također, vrijeme ekspresnog preuzimanja online narudžbi u prodavaonicama je prepolovljeno te je sada moguće proizvode preuzeti 90 minuta nakon narudžbe. Gotovo svaki četvrti kupac dm online shopa u protekloj je godini koristio uslugu ekspresnog preuzimanja, ističu iz dm-a.

Po iznijetim podacima, prosječna neto plaća zaposlenih u prodavaonicama iznosila je 11.191,24 kune. 

Članovi Uprave su se osvrnuli i na održivost i društveno odgovorno poslovanje, navodeći kako su prošlu poslovnu godinu obilježili i natječaj "Zajedno za zelene ideje", u sklopu kojeg je dm s više od 800 tisuća kuna podržao 17 ekoloških projekata.

Posebno su istaknuli postavljanje dm eko punionica za tekuće deterdžente za rublje i posuđa u 12 prodavaonica dm-a u Zagrebu, Dubrovniku, Puli, Rijeci, Osijeku, Varaždinu, Zadru i Splitu.

Inače, dm Hrvatska ima 170 prodavaonica u 64 grada te zapošljava 1.857 djelatnika.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter