I treća uspješna koncertna večer u dvorištu Rojca u organizaciji Saveza udruga Rojca okupila je sinoć ljubitelje glazbe raznih generacija, privukavši i one progresivne Puljan(k)e koji se ne mogu vidjeti na silnim 'kul-turističkim' događanjima.
Ovaj je put razlog bio dolazak u Pulu (nakon 29 godina) kultnog industrial/dark/elektro slovenskog benda Borghesia koji su 1982. u Ljubljani osnovali pulski studenti Aldo Ivančić i Dario Seraval.
Šteta je što ova lokacija nije zahvalan akustični prostor, što je plaćeno lošim ozvučenjem. "To je tako lijepa stvar; šteta da zvuk nije dobar, jednostavno zvuk nema 'tijela'", kazao je jedan pasionirani pulski diskofil dok je bend svirao čuvenu "Ni upanja ni strahu" s albuma iz 1988. "Ogolelo mesto". Prije toga izveli su jednako poznatu skladbu s istog albuma "Goli Uniformirani Mrtvi".
Borghesia je u Puli promovirala i novi album "Proti kapitulaciji" na kojem su uglazbili mračnu distopijsku poeziju slovenskog dadaista i futurista Srečka Kosovela, otvorivši koncert pjesmama "Razočaranja I." i "Odprite muzeje".
Njihovom nastupu prethodio je pulski trio Urar (gitarist i pjevač Dejan Gotal, Aida Dražić, bariton saksofon i bubnjar Emil Rojnić) koji iza sebe imaju dobar debitantski album "40+", a pripremaju novi s kojeg su sinoć predstavili jednu novu i dobru postpunk pjesmu s dahom Šarla akrobate.
Ovaj jedinstven i osebujan kolektiv, s fuzijom mnogih glazbenih stilova, izveo je i njihovu najbolju pjesmu "Sjaj", u kojoj sve leži, pa i odličan ritmički Aidin saksofon. Posljednjom pjesmom "Pirati" prizvali su Morphine, čuveni američki alternativni trio Marka Sandmana, Dane Colleya i Jeromea Deupreea.
Frontmen Urara Dejan Gotal s pravom je pohvalio Mirjanu Radulović za silan trud u organizaciji ovog vrlo uspješnog koncertnog druženja u dvorištu Rojca. Nek' se ponovi.