Aplauz za vrsne studente, ali i pulske autore

Večeras održan božićni koncert studenata Muzičke akademije u Puli

| Autor: Vanesa Begić
(Snimila: Vanesa Begić)

(Snimila: Vanesa Begić)


Nova dvorana pulske Muzičke akademije na prvom katu Doma hrvatskih branitelja ugostila je večeras božićno-novogodišnji koncert. Uz brojnu publiku i vrlo dobro atmosferu studenti su pokazali veliki napredak, te bio je to jedan od najboljih koncerata u doba nakon pandemije. Neki od studenata nisu imali lagani put, posebice oni na višim godinama, jer im je početak studija bio u znaku pandemije, nemogućnosti nastupanja, online i hibridne nastave, što je za takvu vrstu studija posebice teško. No, uslijedila su potom bolja razdoblja te mogućnost da studenti pokažu najbolje što znaju.

Ena Lešić Jovanović, mezzosopranistica i Mirta Topalušić, sopranistica, izvele su Offenbachovu ''Barcarollu'' iz ''Hoffmanovih priča'', a mentor im je bio izvrstan bas, Puljanin koji je nastupao u milanskoj Scali Toni Nežić, dok je klavirska suradnja bila ona Terezije Cukrov.

F. Mendelssohn ''Pjeva nebo u sav glas'' i tradicionalna francuska popjevka ''Mehki snežek'' skladbe su koje su izvele sopranistice Vanja Turner i Gabriela Mijatović, te Tea Holi, klavir.

Mentorica je bila red. prof. art. Lidija Horvat-Dunjko.

Ema Brečević, učenica pulske glazbene škole Ivana Matetića Ronjgova izvela je Rahmanjinov ''Moment Musicaux op. 16, br. 3 u b-molu'', a mentorica je bila Daina Dapiran.

Djelo W. Jacobija ''Serenada'' izvedeno je zahvaljujući harmonikašu Svenu Tomašeku, čiji je mentor izv. prof. art. Franko Božac.

Antonio Smareglia autor je ''Danza Zingaresca'', dijela iz opere ''Preziosa'' koji su odsvirale Monika Štangl i Helena Tkalčec uz mentoricu izv. prof. dr. art. Charlene Farrugia Božac, i za tu su interpretaciju zaradile jedan od najdužih aplauza večeri.

Djelo ovog pulskog skladatelja interpretirala je i klaviristica Tena Benjak, u klasi iste mentorice, a radilo se o ''Barcarolli'' iz opere ''Hoffmanove priče'', također uz dugi aplauz.

György Ligeti i ''Musica Ricercata'', odnosno 3., 4. i 5. stavak odsvrala je harmonikašica

Amalija Tkalčec (mentor izv. prof. art. Franko Božac).

(Snimila: Vanesa Begić)(Snimila: Vanesa Begić)

C. Saint-Saëns poznat je po ciklusu ''Karneval životinja'', čija su djela, između ostalog ''Akvarij'', ''Labud'' i ''Finale''. To je djelo intepretirao klavirski duo: Tea Holi i Matko Lušetić u klasi Farrugia Božac, dok je harmonikaški trio izveo Marcin Galazyn ''Happy band''. Trio čine Amalija Tkalčec, Nikola Šereg i Tadej Kopinč (mentor izv. prof. art. Slavko Magdić).

Vrlo je dopadljiva bila i prigodna ''O, Holy Night'' Adolphea Adama što je otpjevao bariton Antonio Bogojević, a pripremila ga je mentorica doc. art. Margareta Klobučar. Klavirska suradnja je ona Terezije Cukrov.

I za kraj, moćna, snažna izvedba Akademskog mješovitog zbora te Akademskog harmonikaškog orkestra Muzička akademije u Puli, koji su nastupili pod vodstvom najprije izv. prof. art. Denisa Modrušana, a potom izv. prof. art. Domenika Briškog.

Najprije su izveli djelo Branka Radića ''Osculetur me'', a potom čuvenu Händelovu ''Aleluja'' iz oratorija ''Mesija'' (HWV 56). Udaraljkaš je bio Mattia Miolli (Glazbena škola Ivana Matetića Ronjgova Pula, nastavnik Vedran Vojnić, prof.), student udaraljkaš Marin Roža i klaviristica Tea Holi. To je bio definitivno najduži aplauz večeri.

Svi studenti zaslužuju pohvale, i teško je nekoga izdvojiti, premda neki pokazuju sve veću i veću zrelost iz koncerta u koncerta, ali i neki na samim počecima pokazuju veliki talent. Reći ćemo da su svi studenti itekako ''položili'' ispit, a osim izvođačima, poseban je aplauz išao i domaćim autorima – Branku Radiću te Antoniu Smaregli.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter