TEHNO NOVITET

Vodnjanski Infobip razvio novi proizvod, KOJI SE ZOVE "CHATBOT" 

| Autor: Patricija SOFTIĆ

Vodnjanski IT div Infobip nedavno je razvio novi proizvod koji će biti ponuđen njihovim klijentima, a uz tu je vijest najavio i zapošljavanje tisuću novih djelatnika. Radi se o "chatbot" platformi koju su brojni timovi i odjeli unutar Infobipa razvijali šest mjeseci, odnosno o novom računalnom programu koji će uskoro biti ponuđen klijentima koji će moći kreirati vlastiti "chatbot" na Infobipovoj platformi.

Nešto više o samom proizvodu rekao je za Glas Istre direktor razvoja proizvoda u Infobipu Krešo Žmak.

- Chatbot je računalni program koji simulira ljudski razgovor pri čemu se upiti krajnjih korisnika obrađuju i na njih se odgovara potpuno automatizirano. Chatbot može biti vrlo jednostavan i raditi na principu predefiniranih pitanja i odgovora, ali isto tako može biti složeni računalni program koji korištenjem umjetne inteligencije, odnosno pomoću strojnog učenja i neuronskih mreža, može funkcionirati kao digitalni asistent te može samostalno učiti, razvijati se i odgovarati na mnogo složenije upite. Chatbot platformu kao inovativno online rješenje kreirali smo jer smo uvidjeli da postoji potreba na tržištu, budući da krajnji korisnici sve više žele komunicirati s tvrtkama koristeći konverzacijske kanale, poput chat aplikacija kao što su WhatsApp i Viber. Krajnji korisnici danas prilikom korištenja online usluga žele brze povratne informacije i asistenciju, a ovakav im program to može omogućiti, objašnjava Žmak.

Poslovni korisnici će pomoću chatbot platforme Infobipa biti u mogućnosti kreirati vlastitog chatbota, a njegova glavna snaga je da olakšava i automatizira komunikaciju s krajnjim korisnicima. Chatbot platforma već je u funkciji, no i dalje će se razvijati i usavršavati jer je trenutno u početnoj fazi. Kako kaže Žmak, intenzivno se testira njezina funkcionalnost, kao i iskustvo krajnjih korisnika prilikom njezinog korištenja.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter