„Predavača Yifeia Chaia, da možemo, rado bismo najavili i dva puta“, poručuje direktorica programa Dana komunikacija Dunja Ivana Ballon. On će na ovogodišnjem festivalu u Rovinju, koji se održava od 28. do 31. ožujka, održati dva predavanja.
"Zaboravite razumijevanje digitalnog, natjerajte digitalno da razumije vas" - polazišna je postavka njegova prvog predavanja „Digital Empathy“ u kojem će se baviti pitanjima kako možemo postati humaniji kada se podvrgavamo umjetnim platformama koje ne govore ljudski jezik te kako možemo stvoriti iskustva koja će nam omogućiti da u interakciji sa strojem ne zaboravimo svoju ljudsku prirodu.
Njegovo drugo predavanje „Human Survival Guide in the Age of AI – How to Coexist with the Coolest and Baddest of AI“ idealno je za ljubitelje umjetne inteligencije (AI-a). Chai je predavanje zamislio kao usporedbu fiktivnih AI-jeva (poput Terminatora ili Ex-Machine) sa stvarnim AI-jevima poput IBM Watsona ili tražilicama poput Googlea koje Hollywood već dugo predstavlja kao ultimativne junake ili ekstremne negativce. Chai redovito naglašava kako već živimo u budućnosti i neupitno postupamo po uputama umjetne inteligencije.
Svestrani životopis Yifeia Chaia i zvučna titula arhitekta za inovacije u tvrtki UNIT9 priskrbila mu je klijente poput globalnih giganta Disneya, Adidasa i 20th Century Foxa kojima savjetuje kako pomoću kreativnog razmišljanja i inovacija stvoriti najbolje emocionalno iskustvo kod svojih kupaca.
Klijenti njegov pristup opisuju kao emocionalnu alkemiju. Inovacija, koncept i strategija, umjetnost i kreativna direkcija, dizajn i izrada, područja u kojima je Yifei Chai neupitan autoritet, pomažu oglašivačima i brendovima u namjeri da dizajniranjem nezaboravnih, dirljivih i iznenađujućih iskustava povećaju osjećaj dublje povezanosti s publikom. (GI)