SPORA NORMALIZACIJA

ĐIR U PULSKIM AUTOBUSIMA: Maske netko nosi, netko ne, a počeli su i prvi razgovori. Međutim, sjedenja u paru nema (kao ni mladih putnika)

| Autor: Borka PETROVIĆ

Autobusi Pulaprometa i dalje voze po reduciranom, subotnjem voznom redu. Školaraca nema i koliko smo vidjeli, najčešći putnici su umirovljenici. Većina ih u autobus ulazi s maskicama na licu, no kako mjere popuštaju i strah je manji, ljudi se polako upuštaju i u međusobne razgovore. Ipak, i dalje se pazi da se ne sjedi zajedno.

- Od odluke Nacionalnog stožera o popuštanju mjera krenuli smo s prijevozom, koji se zasad odvija u reduciranom broju polazaka, rasporedom vožnje koji je inače u primjeni subotama. Broj putnika je, također, za sada značajno smanjen, za gotovo 80 posto, kaže Igor Škatar, direktor Pulaprometa.

Kada se broj korisnika bude povećao, tome će se, navodi, prilagoditi vozni red. Podsjetimo, nakon što su 16. ožujka prešli na reducirani red vožnje, tjedan kasnije javni je prijevoz potpuno zaustavljen, da bi 27. travnja gradski autobusi ponovno krenuli.

Direktor naglašava da su im u ovom periodu uvelike smanjeni prihodi, čemu su se morali prilagoditi. Podsjetimo, upravo je vozačima Pulaprometa nedavno plaća za travanj smanjena za 15 posto, a u mjesecu prije nije im isplaćena ni Uskrsnica, od koje su odustali u svim javnim gradskim poduzećima. U Pulaprometu, koji zapošljava 124 radnika, pad prihoda u ožujku u odnosu na prošlu godinu iznosio je 25 posto, dok u travnju prihoda od osnovne djelatnosti gotovo da i nije bilo s obzirom na zabranu javnog prijevoza koju je propisao Nacionalni stožer.

Škatar navodi da većina putnika doista prihvaća sve preporuke - dezinficiraju ruke kod ulaza u autobus i nose zaštitne maske. Na upit jedne čitateljice, nezadovoljne što duže od mjesec dana nije mogla koristiti svoju godišnju kartu, Škatar odgovara da su se mjesečne karte kupljene u ožujku mogle koristiti do 22. ožujka, a onda i od 27. do 30. travnja. Također, korisnicima tih karata omogućen je i popust od 20 posto za svibanj.

- Godišnje karte su cjenovno najpovoljnije, njih sufinanciraju gradovi i općine. Kada budemo prezentirali suvlasnicima očekivano poslovanje za ovu godinu, a računamo na neophodnu podršku sukladno ugovoru o javnim uslugama, vidjet ćemo koje su nam daljnje mogućnosti, navodi Škatar.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter