Negdje stopera više ni nema
Postojeće stanje prometa u mirovanju na Trgu kralja Tomislava dodatno će se urediti postavom opreme koja će onemogućiti da vozila upadnu u kanal. Trenutno se razmatra nekoliko funkcionalnih rješenja, poručuju iz gradskog Odsjeka za informiranje
Mada su nam iz Grada Pula još početkom srpnja najavili postavljanje nove opreme na parkiralištu na Trgu kralja Tomislava na Verudi, kojom bi se spriječilo automobile da upadnu u opasni kanal za odvodnju, do sada nije napravljeno ništa. Kakvu to opremu planiraju postaviti, kada i koliko će koštati, pitali smo opet gradsku upravu.
- Kao što je prethodno i odgovoreno, postojeće stanje prometa u mirovanju na Trgu kralja Tomislava dodatno će se urediti postavom opreme koja će onemogućiti da vozila upadnu u kanal. Trenutno se razmatra nekoliko funkcionalnih rješenja, među kojima i postavljanje metalne rešetke preko spomenutih kanala, no o konkretnijim zahvatima i odabranim rješenjima moći ćemo odgovoriti kada budemo raspolagali svim pokazateljima, kako sigurnosnim tako i financijskim, poručuju iz gradskog Odsjeka za informiranje.
Sami su krivi!?
Više smo puta pisali da parkiralište kod tržnice na Verudi dijeli kanal dubok pola metra, a parkirna mjesta prema kanalu "osigurana" su isprekidanim stoperima, rubnjacima, koji bi trebali zaustaviti kotače da pređu rub. No, parkira li se vozilo u krivo, kotači mogu zaobići stopere i nepažljivog vozača, koji se pretjerano pouzda u barijeru, dovesti u nezgodnu situaciju. Pritom treba napomenuti i da nekoliko rubnjaka na parkiralištu nedostaje - upravo na takvom mjestu upao je automobil koji je vozio stariji vozač, o čemu smo pisali 6. srpnja. Čitateljima smo ostali dužni informaciju da je istog dana nakon te Toyote u kanal upao i još jedan Renault.
Mnogi su na društvenim mrežama članak o nezgodama na parkiralištu komentirali riječima da su vozači sami krivi za nezgodu. I iz gradske uprave razmišljaju na sličan način:
"Podsjećamo da su na Trgu kralja Tomislava postavljeni uzdignuti stoperi koji jasno naznačuju granicu parkiranja i kao takvi spadaju u opremu kojom se standardno reguliraju parkirališna mjesta, a prometna signalizacija također jasno naznačuje dozvoljeno kretanje automobilima. Isti su postavljeni na pozicijama koje, kod pravilnog parkiranja, blokiraju kotače od nastavka vožnje prema kanalu…", navode iz Grada.
Istina! Jasno je da će se takva nezgoda teško dogoditi pažljivom i predostrožnom vozaču, ali se upadi u kanal ipak događaju, i to prečesto da bi ih se moglo ignorirati. To smo i argumentirali nizom fotografija vozila u kanalu koje su na Verudi snimili i naši čitatelji. Tek da posjetimo, na ugostiteljskim objektima na tržnici na raspolaganju su vizit-karte vučne službe jer svako malo netko traži pomoć, kako su nam rekli, barem svaka dva tjedna.
Ima svoju svrhu
Stoperi su, navode iz Grada, razmaknuti jer kanal služi za prikupljanje oborinskih voda koje se slijevaju preko parkirnih mjesta. Da duboki kanal ima svoju svrhu, bilo je jasno i prije pa su mnogi zazivali postavljanje rešetke preko kanala, čime bi se spriječilo da se i pješaci, koji preskaču kanal, ozlijede. Prije godinu i pol dana preko sustava prijava na stranici Smart Pula podnesen je upravo takav zahtjev, no problem je "riješen" jednostavnim odgovorom da kanal nije predviđen za prelazak pješaka.
Sada u gradskoj upravi pak razmišljaju o postavljanju metalne rešetke preko kanala kao jednom od funkcionalnih rješenja!