NEKI JEDVA DOČEKALI

POČELA SEZONA POPUSTA: Obišli smo nekoliko pulskih trgovina

| Autor: Ružica KORACA
Snimila R. KORACA

Snimila R. KORACA


U tijeku su zimski popusti koje su neki jedva čekali, neke ne zanimaju, a neki su njima iznimno zadovoljni. Centar Pule nije poznat kao shopping meka, realno tamo je nekoliko dućana kojih u trgovačkim centrima nema, ali recimo da zbog njih vrijedi doći u grad i pogledati ponudu i popuste koji se nude.

- U našoj trgovini brendiranom obućom tek sada je krenula prava prodaja. Promet se povećao za otprilike trideset posto. Definitivno se povećao priljev ljudi, te automatski i prodaja. Kao da su svi čekali 2. siječanj i popuste da krenu u kupnju. Mi prodajemo obuću, a primijetila sam da se malo više prodaje sportska obuća. Mislim da ljudi najviše vole obuću kupovati kada je probaju. Online prodaja nas stoga ne ugrožava, a i popusti odgovaraju kupcima, kazala nam je trgovkinja u centru grada.

U razgovoru s građanima koje smo sreli ispred trgovina saznali smo da nisu ljubitelji online kupnje.

- U Puli nedostaje Zara. Volim taj brend, omjer cijene i kvalitete je odličan, znaju imati super popuste i odlične odjevne predmete. Cijela desna strana Prvomajske ulice mogla bi biti jedna velika Zara jer je ionako prazna, kazala je mlada Puljanaka Iva Ljubić koja svoju kupnju obavlja online na stranicama spomenutog modnog brenda.

- Garantiram da bi Zara odlično radila i podigla život u centru grada, dodala je Iva.

Ostali građani s kojima smo razgovarali imaju također svoja mišljenja o pulskim popustima.

- Iskreno, tek danas sam se odlučila provjeriti popuste i ono što sam vidjela mi je sasvim u redu. Inače, radije kupujem u trgovinama jer osjetim odjeću, a o cipelama da i ne govorim, nikada ne bih mogla kupiti cipele da ih prvo ne probam, kazala nam je gospođa koju smo sreli tijekom pulske kupnje.

- Ne kupujem na popustima. Kupim kada mi nešto treba, a ako je na popustu - super. Kupujem u trgovinama a ne online. Imamo jako ljubazne trgovkinje i taj ljudski kontakt je nezanemariv, kazala je još jedna gospođa.

- Meni se popusti u Puli ne sviđaju. Uvijek mi je nekako ista priča. Maksimalan popust koji sam vidjela je 30 posto. Izvan Hrvatske nisam bila pa ne znam je li tamo bolje, a vrlo malo kupujem online, kazala je još jedna gospođa koju smo sreli u centru grada.

U jednom pulskom trgovačkom centru družili smo se s gospođom koja smatra da je nasamarena. Na ulazu najava 60 posto popusta, a malim slovima je napisano ono "do".

- Razočarana sam, već nekoliko godina popusti su vrlo slabi. Na lošije brendove stavili su veće popuste, ali to su brendovi koji se i inače slabije prodaju, a na ove kvalitetnije popust je minimalan. Na internetu ne volim kupovati jer robu volim isprobati. Izvan Hrvatske ne idem, u Puli izbora ima, ali popusti nisu dobri. Nema puno filozofiranja. Želim si kupiti tenisice i 20 posto popusta nije ništa spektakularno, kazala nam je gospođa koju smo sreli u jednoj trgovini brendirane obuće.

Cjenovno pristupačniji brendovi imaju konkretnije popuste. Tako primjerice čizme koje su koštale 300 do 400 kuna možete naći za dvjestotinjak.

Popusti u trgovinama također dosežu i 70 posto, tako primjerice sako čija je cijena bila 1.199 kuna sada možete kupiti za 359. Ista trgovina nudi popuste i dodatne akcije 1+1, znači popusta ima. Također ih ima u ostalim trgovinama odjeće u trgovačkom centru kojeg smo posjetili. Cijene koje su tu, također su i u ostatku Hrvatske jer se radi o franšiznim trgovinama.

- Popusti su super. Mogu se naći odlične odjevne kombinacije po vrlo povoljnim cijenama, kazao nam je jedan gospodin. Njegova supruga također je bila vrlo zadovoljna.

- Stvarno se nađe povoljnih artikala, što se tiče odjeće, jako sam zadovoljna, kazala je gospođa.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter