Festivali su ostvarivali i važan kulturni moment. Britansko-hrvatski organizatorima kroz cijelo su proteklo desetljeće na štinjanski poluotok i u pulsku Arenu dovodili desetke super svjetskih imena elektroničke, hip-hop, reggae glazbe i ostalih srodnih žanrova. Radili su to profesionalno, unatoč prvotnom protivljenju i prvotnom kočenju lokalne zajednice (dok nije počeo i njoj kapati novac) i unatoč tome što im gradske vlasti nisu dovele struju na tvrđavu Punta Christo, iako su deseci milijuna ostajali vlasnicima apartmana i raznoraznim pulskim obrtnicima i trgovcima
Nakon desetljeća održavanja na i uokolo pulske tvrđave Punta Christo, Outlook i Dimensions festival, kako su odlučili britansko-hrvatski organizatori, sele sa štinjanskog poluotoka u središnju Dalmaciju, točnije u Šibenik i 25 kilometara udaljeno mjesto Tisno. Neslužbeno saznajemo da je plan da se oba festivala vrate u Pulu 2021.
Pritom treba reći da je vodeći čovjek hrvatskog organizatorskog tima Vedran Meniga rođeni Šibenčanin, a u tom se gradu već, minulog ljeta, nakon odlaska iz Pule, održao Seasplash festival, više od desetljeća pulski festivalski brend. No, pravu financijsku korist Puli i pulskim poduzetnicima donosili su Outlook i Dimensions, s okretanjem 60-ak milijuna kuna svakog ljeta te sa 100 tisuća noćenja u Puli i okolici.
Zapelo sa strujom
No, pored komercijalnosti, festivali su ostvarivali i važan kulturni moment. Britansko-hrvatski organizatorima kroz cijelo su proteklo desetljeće na štinjanski poluotok i u pulsku Arenu dovodili desetke super svjetskih imena elektroničke, hip-hop, reggae glazbe i ostalih srodnih žanrova. Radili su to profesionalno, unatoč prvotnom protivljenju i prvotnom kočenju lokalne zajednice (dok nije počeo i njoj kapati novac) i unatoč tome što im gradske vlasti nisu dovele struju na tvrđavu Punta Christo, iako su deseci milijuna ostajali vlasnicima apartmana i raznoraznim pulskim obrtnicima i trgovcima.
Na drugoj strani, kao što smo već više puta napisali, ostat će kritike zbog širenja kulture konzumiranja droga na tim festivalima, kao i zbog kolonizacije našeg priobalja za strane, britanske ulagače i pretežito inozemne konzumente koncerata.