Svi pokazatelji i statistički podaci ukazivali su da je 2017. godina što se tiče turističkog prometa nadmašila sve rekorde i koncem se godine na tiskovnoj konferenciji održanoj u prostorijama Turističke zajednice Grada Umaga, direktor Turističke zajednice Milovan Popović pred novinarima pohvalno izrazio o tom turističkom podvigu u odnosu na 2016. godinu, istaknuvši kako treba biti realan i ne zanositi se idejom da bi se takav uspjeh i u narednoj godini mogao ponoviti. Iako je ovogodišnja turistička sezona vrlo uspješna, riječi direktora Popovića, kao eksperta koji prati kretanja na svjetskom tržištu su se obistinile.
Dva posto više gostiju nego lani
Na konferenciji za novinare održanoj u prostorijama Plave Lagune na kojoj su nazočili kao domaćin i predsjednik skupštine Turističke zajednice Grada Umaga gradonačelnik Vili Bassanese, član uprave Plave Lagune Roland Korotaj i direktor Turističke zajednice Grada Umaga Milovan Popović istaknuli su da je od 1. siječnja do 18. kolovoza ove godine ostvaren porast od 2 posto. Evidentirano je 367.647 dolazaka i 2.013.317 noćenja. Top listu prvih pet zemlja čine gosti iz Slovenije, Njemačke, Austrije, Italije.
Najveći rast ostvarenih noćenja zabilježen je u obiteljskom smještaju od plus šest posto te kampovima od plus 4 posto. Veči je rast ostvaren u periodu predsezone, dok su mjeseci glavne sezone, uglavnom, na lanjskom nivou. To potvrđuje činjenicu da se uspješno realizira turistička ponuda iz nacionalne strategije 365, a što se pripisuje sinergiji svih dionika u turizmu prilikom kreiranja novih turističkih sadržaja koji su dodatni motiv dolaska turista tijekom cijele godine. Zahvaljujući sinergiji, trudu te zajedničkom promišljanju svih sudionika, ostvaren je dodatni motiv dolaska turista u Umag, izjavio je Popović.
Plava Laguna investirala 15,7 milijuna kuna u smještajne kapacitete
-Kada se govori o smještajnim kapacitetima Plave Lagune valja naglasiti da je ove godine uložila u kamp Camping Stella Maris 11,2 milijuna eura te 4,7 milijuna eura u luksuzne Garden Suites and Rooms Sol Umag, obiteljski proizvod vezan uz Hotel Sol Umag, koji znatno obogaćuje ponudu na Punti, uz ostale investicije, kazao je Korotaj.
-Veći broj dolazaka domaćih i stranih turista dokazuje da Umag jača i postaje prepoznatljiv kao zajednička destinacija svih sudionika u turizmu kojom se svaka uložena kuna u odredište višestruko isplati. Konačni je uspjeh rezultat sustavnog promišljanja razvoja turizma u Umagu uz, naravno, kvalitetno upravljanje destinacijom, zaključio je Bassanese na kraju iznesenih podataka. (S. Bosnić)