PISMO ČITATELJICE

MORA LI TAKO? Građani na šalterima PU istarske produljenje osobne iskaznice čekaju satima  

| Autor: Glas Istre
Policijska uprava istarska, policija, sxalteri, foto PU Istarska

Policijska uprava istarska, policija, sxalteri, foto PU Istarska


Našem listu obratila se ogorčena građanka Pule, čiji su podaci poznati redakciji, nezadovoljna maratonskim čekanjem u Policijskoj upravi istarskoj radi produljenja osobne iskaznice.

"Obraćam se Glasu Istre, kako bih ukazala na krajnje neprihvatljiv i nedopustiv "tretman" građana Pule, koji su primorani rješavati neke od dokumenata u Policijskoj upravi istarskoj, u najvećem istarskom gradu. Naime, kako mi je istekla osobna iskaznica, morala sam predati zahtjev za produljenjem spomenutog dokumenta, te sam bila na ulazu PU u 8 sati i 10 minuta, budući da je radno vrijeme bilo od 8 do 14.30 sati. Vjerovali ili ne, dobila sam broj 75. Napominjem, pritom da sam dva dana ranije, kada PUI radi sa strankama od 11.30 do 18.30 došla oko podneva, nakon što su obustavili izdavanje brojeva koje obrađuju do kraja radnog vremena, te sam bila primorana vratiti se neobavljena posla. U četvrtak dakle, uspijevam dobiti broj, no, kako šalterske radnice obrađuju i druge dokumente i prijave, uspjela sam doći na red oko 14 sati, i to zahvaljujući jednoj dragoj gospođi, koja mi je ustupila njezin broj 66, jer je morala odustati od čekanja, radi čuvanja unuka", kaže čitateljica te nastavlja.

- Da su kojim slučajem vaši novinari bili ispred zgrade PUI, čuli bi i vidjeli masu revoltiranih, ljutih, očajnih građana, kojima je bio pun kufer gubljenja cijelog radnog dana, da bi došli na red i riješili problem. Po sat i više vremena, npr. broj za osobne iskaznice, ne pomiče se naprijed, jer djelatnice za šalterom rješavaju i druge dokumente. Kada sam došla na red, nakon šestosatnog čekanja, ljubazna i strpljiva šalterska djelatnica, riješila me za nekoliko minuta, jer sam imala uplatnicu, nove slike, staru osobnu. Svjesna je ogorčenja stranaka, ali kako sam saznala, njih je premalo, odrađuju previše toga, a kada dođu stranci s obiteljima, ponekad s njima izgube jako puno vremena.

"Zato, apeliram na nadređene Policijske uprave istarske, da posebice u turističkoj sezoni organiziraju, kako znaju i umiju, učinkovitiji rad šaltera i omoguće veću protočnost stranaka, jer među njima su i stariji i nemoćniji naši sugrađani, invalidi, obitelji s bebama i malom djecom, koji su žrtve sporog i neučinkovitog sustava. A građani i građanke Pule to ne zaslužuju!", kaže u svom pismu.

"I još jedan, naizgled banalni problem. U zgradi PUI, nema toaleta za stranke, pa sam morala tri puta ići po obližnjim kafićima nešto popiti, kako bih riješila i taj problem, izložena stresu, da slučajno moj broj ne prođe, jer u protivnom kako piše, ako izgubite red morate uzeti novi broj. To navodim da bih ukazala da su stranke koje satima i satima čekaju izložene dodatnom trošku, poput jednog također revoltiranog Puljanina, koji je od 8 do 13.30, čekajući red, također za osobnu, morao platiti parking i to po novim cijenama!", navodi čitateljica.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter