Nisam pristao na to, a iz Čebuhar grupe su mi poručili da ako ne platim ili to prijavim da će mi zapaliti vozilo. Odbijali su bilo kakvu suradnju. Ponovno sam nazvao HAK i od njih tražio objašnjenja, kaže Percan * Dispečeri Hrvatskog autokluba ispravno su upoznali g. Percana s uvjetima i načinom ostvarivanja članskih pogodnosti i prije početka njihove organizacije i izvršenja, navodi Alan Vojvodić iz HAK-a
Auto u kvaru, i to u stranoj zemlji noćna je mora za svakog vozača. Upravo to dogodilo se Puljaninu Mauriciju Percanu koji je krajem lipnja, točnije 28.6., sa svojim Mercedesom ostao u kvaru blizu Genove u Italiji. Budući da je član HAK-a i ima karticu model Europa, zatražio je repatrijaciju vozila iz Italije, na što ima pravo jednom za vrijeme trajanja članstva. Kazao je da se u HAK-u informirao hoće li imati dodatnih troškova (kartica pokriva iznos do 5.000 kuna, op.a.), na što su mu iz HAK-a, kako on tvrdi, višekratno odgovorili da neće.
HAK-ov ugovorni partner Čebuhar grupa iz Vrata dovezao je vozilo u Hrvatsku, no Percanov Mercedes nije, kako je on planirao, završio u riječkom servisu. Štoviše, ni dva mjeseca nakon što je vozilo došlepano u Hrvatsku, Percan ne može do njega jer ga je HAK-ov partner odvezao k sebi, a Čebuhar grupa od Percana traži da mu refundira troškove koji premašuju bonus koji pokriva HAK.
- Moje vozilo je najprije preuzela vučna služba talijanskog poduzeća, a potom je 11. srpnja po njega došao vozač vučne službe poduzeća Čebuhar grupa i odvezao ga u Hrvatsku. No, umjesto da automobil odveze u jedan riječki servis, odvezao ga je u krug svoje firme. Od mene je tražio da mu platim oko 7.000 kuna na ime dodatnih troškova. Nisam pristao na to, a iz Čebuhara su mi poručili da ako ne platim ili to prijavim da će mi zapaliti vozilo. Odbijali su bilo kakvu suradnju. Ponovno sam nazvao HAK i od njih tražio objašnjenja. Tek kad su shvatili što se događa, počeli se ograđivati od svog partnera, ispričao nam je Percan.
Drugu stranu priče najprije smo pokušali čuti od HAK-ovog partnera Čebuhar grupe, no uz opravdanja da imaju puno posla i da direktora nema, nisu htjeli davati nikakve izjave.