(M. MIJOŠEK)
Ukoliko dogovor bude postignut, Kuvajćani bi, prema svemu sudeći, na sebe preuzeli financiranje gradnje broda, dok bi Končareva zadaća bila realizacija. Dakle on bi, u suradnji sa stečajnim upraviteljem, iznajmio Uljanikovu infrastrukturu i angažirao radnike * Sklapanje dogovora o stočaru bila bi dobra vijest i za radnike, ne samo zbog toga što bi se dio njih mogao vratiti na posao, već i zato što bi prihodi od najma opreme osigurali ozbiljne prihode u stečajnu masu Brodogradilišta, iz koje se prioritetno isplaćuju zaostale plaće
Premda se njegovo ime u Uljaniku vezivalo uglavnom uz kontekst tzv. "nekretninskog biznisa", Danko Končar mogao bi se uskoro vratiti u pulsko brodogradilište kako bi gradio brodove! Službene potvrde zasad nema, ali prema neslužbenim izvorima nesuđeni strateški partner pulskog škvera već neko vrijeme je u pregovorima s čelnicima kuvajtske kompanije Livestock Transport & Trading Co. K. S. C. koji su, usprkos svim problemima s kojima su se susreli u Puli, i dalje živo zainteresirani da svojoj floti što je moguće prije priključe naručeni brod za prijevoz stoke, odnosno gradnju 526, zadnji brod s Uljanikovih navoza.
U Kermas Grupi informaciju ne potvrđuju, ali ni demantiraju, no prema vrlo konkretnim razgovorima koji su navodno odrađeni s potencijalnim lokalnim partnerima u tom projektu, izgledno je da bi uskoro moglo doći do dogovora s Kuvajćanima.
Ugovor o gradnji plovećeg "hotela za životinje" sklopljen je koncem rujna 2015. godine nakon godinu i pol dana zajedničkog rada na projektu, a potpisnici su bili posebno ponosni što će izgrađeni brod biti stopostotni Uljanikov proizvod. Naime, Puljani su, kako smo već pisali, brodograđevni pioniri u toj niši visokosofisticiranih brodova, budući da su u nju ušli još prije 20-ak godina izgradnjom jednog "stočara" za talijanskog brodovlasnika Balzarinija. Time su stekli neophodne reference koje su u Pulu privukle i kuvajtske brodovlasnike koji su, kako su sami istaknuli, nakon što su kontaktirali mnoga svjetska brodogradilišta, odabrali upravo Uljanik za gradnju prvog novog broda u svojoj floti.