OD 28. DO 31. OŽUJKA

ČOVJEK KOJI JE IMAO VEĆU PLAĆU OD CRISTIANA RONALDA DOLAZI NA DANE KOMUNIKACIJA: Nema marketinškog stručnjaka koji neće doći u Rovinj poslušati Sir Martina Sorella


To je dokaz da su Istra i Hrvatska postale zanimljivo mjesto za dolazak vrhunskih gostiju i eksperata, ali i da su organizatori odradili dobar posao. Dobro je da u Hrvatskoj imamo takav top regionalni događaj, kaže marketinški stručnjak Krešo Macan

 

Hrvatskom je odjeknula vijest da će na Dane komunikacija u Rovinj doći Sir Martin Sorrell, jedna od vodećih figura marketinškog posla u cijelom svijetu. Sorrell je osnivač WPP-a, britanske megatvrtke koja je najveća na svijetu u sektoru oglašavanja i PR-a, i po broju zaposlenih, i po prihodima. Ovaj 74-godišnji poslovni magnat u travnju prošle godine otišao je u mirovinu. Dok je radio kao predsjednik Uprave WPP-a, imao je godišnju plaću veću od, primjerice, Cristiana Ronalda.

Sorrell je proglašavan za jednu od najutjecajnijih osoba na svijetu u izboru američkog magazina Time. Njegov dolazak na Dane komunikacija, medijsko-marketinški festival koji se od 28. do 31. ožujka održava u Rovinju, najavila je direktorica festivala i programa Dunja Ivana Ballon.

- Svake godine dovodimo sve bolje predavače. Mali lokalni festival izrastao je u mjesto koje posjećuju neke od najvećih faca naše industrije. Ove godine ih imamo već dosta, a šećer dolazi na kraju. Riječ je o Sir Martinu Sorrellu, osobi koju je ugledni magazin The New Yorker proglasio najvećim celebrityem u svijetu tržišnog komuniciranja, rekla je Dunja Ivana Ballon.

Žičane košarice

Sir Martin Sorrell karijeru je započeo 1985. preuzimanjem male britanske tvrtke za proizvodnju žičanih košarica za dućane zvane Wire and Plastic Products i od nje stvorio multinacionalnog marketinškog giganta, tvrtku WPP, koja danas ima više od tri tisuće ureda u 112 zemalja, oko 130 tisuća zaposlenih i godišnje prihode od oko 20 milijardi dolara, što je na razini godišnjeg proračuna Republike Hrvatske.

WPP je danas vlasnik nekih od najvećih oglašivačkih agencija na svijetu među kojima su Young & Rubicam, Grey, Ogilvy, GroupM, MediaCom, Mindshare, Wavemaker, Kantar i druge. Na čelu tvrtke bio je duge 33 godine i time postao najdugovječniji direktor među 100 najvećih britanskih tvrtki, a bio je i jedan od najplaćenijih. (Nina ORLOVIĆ RADIĆ i Dubravko GRAKALIĆ)

OPŠIRNIJE U TISKANOM I GLAS ISTRE PDF ONLINE IZDANJU

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter






}