NAKON DVIJE GODINE STANKE

DANI KOMUNIKACIJA U ROVINJU. ANĐELA BULJAN ŠIBER: "Imamo rodno ravnopravnu konferenciju. To je u ovoj industriji - rijetkost"

| Autor: Doria Mohorović
Anđela Buljan Šiber (Snimio: Dejan Štifanić)

Anđela Buljan Šiber (Snimio: Dejan Štifanić)


Nakon dvogodišnje pauze vratio se festival Dani komunikacija. Rovinj je na tri dana ponovno postao centar komunikacijske industrije. Na današnjem otvorenju, pod staklenim stropom dizajnerskog hotela Lone, okupilo se pregršt mladih komunikologa, kreativaca, oglašivača, stručnjaka za odnose s javnošću, predstavnika medija i ostalih profesionalaca iz komunikacijske industrije. Velik interes potvrdile su i pune dvorane sudionika koji su, osim praćenja zanimljivih predavanja, mogli sudjelovati i u konstruktivnim raspravama.

Iako su, kažu, "naručili" sunce, organizatori smatraju da je kiša zapravo izvrstan saveznik komunikacijske industrije jer će pripomoći u onome što malo kome uspijeva - okupljanju cijele zajednice pod istim krovom, i to u odličnoj i pozitivnoj atmosferi.

- Jako smo zadovoljni, sretni smo kao mala djeca što smo ponovno na okupu. Tri godine nismo bili ovdje, posljednji Dani komunikacija su bili 2019. godine. Jedva smo čekali da dođemo ovdje, da se družimo i razmijenimo iskustva. Osjeća se ta neka pozitivna energija među svim sudionicima. Festival smo ustvari pripremili prije dvije godine, velik broj predavača bio je u planu za 2020. godinu, no tada nas je spriječila epidemija koronavirusa, ističe Anđela Buljan Šiber, predsjednica HURA-e (Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje) i članica organizacijskog odbora festivala.

Kako dodaje, ovaj je festival postao izrazito poznat u komunikacijskoj industriji, upravo zbog toga što, kako napominje, na panelima uvijek sudjeluju dobri i kvalitetni predavači, a često i oni ostaju slušati predavanja drugih govornika.

"Neki nam se vraćaju ponovno, kao što je to Mr. Bingo, koji je bio najbolje ocijenjen predavač na Danima komunikacija te godine", kaže Buljan Šiber.

Veli da su doveli predavače iz cijelog svijeta. Doputovali su, naime, sa Filipina, iz Indije, Los Angelesa, New Yorka, iz Europe, a tu je i mnogo domaćih panel predavača od kojih se, kaže, može mnogo naučiti.

Maria von Scheel-Plessen, direktorica medija, oglašavanja i e-commercea modne kuće Gucci za čak 37 zemalja Europe, Bliskog istoka i Afrike, bila je jedna od prvih u nizu predavača koje će pozornica glavne dvorane ugostiti tijekom tri festivalska dana. U inspirativnom predavanju kojem je nazočio velik broj polaznika pričala je o digitalnoj akceleraciji.

"Većina brendova mogla bi nestati, a nitko ne bi ni primijetio. Morate imati svrhovitu komunikaciju kako biste bili važni onima kojima se obraćate", jedna je od znakovitih rečenica koju je poručila slušateljima na pozornici Dana komunikacija.

Objasnila je, naime, kako napraviti poveznicu između ekskluzivnog i tradicionalnog brenda, kao i savršenog digitalnog korisničkog iskustva.

Uz predavanje o digitalizaciji brendova, sudionici su prvog dana festivala mogli "upijati" ideje Jamesa Victorea, dizajnera i autora svjetskoga bestsellera Feck Perfuction, Davida Orlica, eksperta za odnose s javnošću koji je vodio jednu od najnagrađivanijih PR agencija na svijetu, a koji je rodom iz Vodnjana. Na panelu Brief Almighty u ugodnoj se neformalnoj atmosferi raspravljalo o tome što se može naučiti iz problematičnog briefa koji je postao velika komunikacijska kriza.

Organizacijski tim Dana komunikacija posebno je ponosan na to što je njihova konferencija rodno ravnopravna, što je u ovoj industriji rijetkost.

- Imamo podjednako muških i ženskih predavača, a važno je reći da su bili izabrani isključivo po stručnosti. Jako smo sretni što je HURA tim na pozornicu doveo izvrsne žene, a trebalo se i potruditi do njih doći. Drago nam je jer promoviramo ono što živimo, a to je jedna ravnopravnost na bilo kojoj osnovi, a o kojoj mi kao industrija itekako moramo govoriti, ističe Buljan Šiber pa dodaje da ju veseli pozitivna energija ovogodišnjeg festivala.
- HURA je jedna nestvarna organizacija zajedništva i suradnje žestokih konkurenata. U drugim strukama toga baš i nema. Kada smo na Danima komunikacija, svi iz ove industrije smo najbolji prijatelji, a na terenu smo najljući konkurenti, otkriva Buljan Šiber.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter






}