U sklopu AHG-a tri su različita brenda: Park Plaza, art’otel i Arena hotels & apartments, a Riviera je zamišljena kao prvi art’otel u Hrvatskoj. Zbog ograničenog broja soba bio bi to profinjeni, visokodizajnirani boutique hotel s pet plus zvjezdica, na ponos grada i zemlje, kaže Manuela Kraljević, direktorica prodaje i marketinga Arena Hospitality Groupa
Osim što je najavio prodaju Muzila, Saccorgiane i Hidrobaze, ministar državne imovine Goran Marić za nedavnog je boravka u Puli s vodstvom Arena Hospitality Groupa (AHG) razgovarao i o prodaji hotela Riviera. Naime, pulski hotelijer već godinama nastoji riješiti pitanje vlasništva nekad reprezentativnog zdanja u vlasništvu države koje je, upravo zbog neriješenih imovinskih odnosa, danas u poprilično derutnom stanju. Nekad vrhunski hotel u kojem je odsjedala europska krema danas, naime, posluje kao guest house.
Biser neobarokne arhitekture
Manuela Kraljević, direktorica prodaje i marketinga u AHG-u, potvrdila nam je da je tvrtka zainteresirana za kupnju, o čemu je održan konstruktivan razgovor s ministrom. Tek očekuju ponudu iz resornog ministarstva, a cijenu će objaviti kad budu doznali o kolikom se iznosu radi. Da je država zainteresirana za prodaju hotela baš AHG-u potvrdio je i sam ministar za boravka u Puli.
Time je praktički najavio i razrješenje situacije budući da je pulski hotelijer, kao što smo i ranije izvještavali, tražio da mu se priznaju višegodišnja pozamašna ulaganja u hotel. U Areni već sad imaju velike planove za ovaj biser neobarokne arhitekture.
- U sklopu AHG-a tri su različita brenda: Park Plaza, art’otel i Arena hotels & apartments, a Riviera je zamišljena kao prvi art’otel u Hrvatskoj. Zbog ograničenog broja soba bio bi to profinjeni, visokodizajnirani boutique hotel s pet plus zvjezdica, na ponos grada i zemlje, veli Kraljević. Bila bi to ujedno najznačajnija investicija pulskog hotelijera "po ključu".
Arena Hospitality Group u sklopu svog art’otel brenda posjeduje pet hotela: dva u Berlinu, te po jedan u Budimpešti, Dresdenu i Koelnu, dok Park Plaza Hotels Europe grupa posjeduje art hotel u Amsterdamu, a uskoro otvara još jedan u Londonu. Kao što samo ime kazuje, svaki od ovih zdanja svojevrsno je artističko djelo, specifično po spoju jedinstvene arhitekture i interijera inspiriranog umjetnošću. Uz izloženu zbirku odabranih originalnih djela, svaki hotel predstavlja jedinstvenu umjetničku galeriju. Riječ je o posebnoj niši u hotelijerstvu namijenjenoj profinjenom gostu visokih platežnih mogućnosti.
- Neupitno je da ćemo sačuvati njegov prepoznatljiv secesijski stil koji bi se povezao sa suvremenim trendovima modernog hotelijerstva. Ovaj bi hotel svojom bogatom poviješću i jedinstvenom arhitekturom privlačio potpuno novu klijentelu koje trenutno nema u Istri, a može se naći u gradovima poput Beča ili Budimpešte, ali i u nekim kultnim zagrebačkim hotelima, objašnjava Kraljević.
Zgrada je u lošem stanju i bit će potreban duži period da bi hotel počeo raditi uz ispunjavanje visokih standarda. Glavni izvršni direktor AHG-a Reli Slonim još je prije nekoliko godina našem listu izjavio da bi tvrtka odmah uložila u objekt kad bi se riješilo vlasništvo.
Savršen za imidž grada
- Već godinama nastojimo riješiti pravnu situaciju vezanu uz tu zgradu. Kad to učinimo, Riviera će biti jedan od najljepših hotela u Hrvatskoj i želimo da postane prepoznatljiv. Bit će to deluxe hotel. Financijski gledano, to nije dobra investicija jer nema puno soba, a zbog konzervatorskih uvjeta koje trebamo zadovoljiti obnova će biti skupa. No, vjerujemo da će hotel biti savršen za grad, imidž i tvrtku. Smatramo da će ova investicija pridonijeti imidžu destinacije, a to će automatski dignuti vrijednost drugih nekretnina, govorio je tada Slonim. (PIŠE Mirjana VERMEZOVIĆ IVANOVIĆ)