Cijena većinskog udjela u Uljanik brodogradnji vjerojatno će se ponovo prepoloviti na oko 7 milijuna eura (Snimio Srećko Niketić/Pixsell)
Ako posegnemo za rječnikom barbanskih vitezova i sinjskih alkara koji je, kao i svakog ljeta, ponovo aktualan ovih dana, onda bismo mogli kazati da je i drugi pokušaj prodaje 54,77 posto dionica Uljanik brodogradnje 1856, zakazan za početak ovog tjedna, otišao "u ništa".
Ni ovoga puta potencijalnih kupaca nije bilo, odnosno nitko nije pokazao interes da na javnoj dražbi, za minimalno 13,82 milijuna eura licitira za "ulaznicu" i krene u avanturu pokušaja oživljavanja brodogradnje u Pulskom zaljevu.
Radi se, podsjetimo, o udjelu Uljanik brodogradilišta u stečaju, odnosno radnim strojevima, vozilima, postrojenjima, uređajima i raznoj inventarnoj opremi koji kao imovina najveće Uljanikove tvrtke kćeri nisu bili opterećeni hipotekama, te su preneseni u temeljni kapital nove tvrtke jer bez njih planirano oživljavanje brodogradnje u Puli ne bi bilo izvedivo.
Krajem 2020. godine, kad je uz suglasnost Vlade odluka o dokapitalizaciji provedena, činilo se da će to biti snažan vjetar u jedra procesu građenja stabilne tvrtke u okviru koje će se pulska brodogradnja razvijati na novim temeljima.
No danas je mnogima jasno da se radilo o još jednoj u nizu iluzija, te da je vrijeme porinuća velikih brodova s Uljanikovih navoza, sad već vrlo izvjesno, daleko za nama.