NAJIZNAJMLJIVAČ 2025
Uz najiznajmljivače, ove godine tražimo i najdomaćina
Krećemo s novom generacijom akcije Najiznajmljivač u kojoj putem nekoliko stupnjeva komunikacije i samog terenskog istraživanja i ove godine želimo doći do vlasnika najboljih apartmana, kuća i vila za odmor, ali i do - najdomaćina, što je novi razred, odnosno kategorija akcije. Cilj nam je i ovog puta doći do maksimalne simbioze samog objekta i ljudi, najčešće je riječ o obiteljima, koje ih vode. Akciju i ove godine potiču te organiziraju Ministarstvo turizma i sporta te Hrvatska turistička zajednica, dok je za njezinu provedbu i medijsku komunikaciju nadležan Novi list. Ono što je svakako važno, ove će se godine u čitavu priču uključiti i cjelokupni medijski tim okupljen oko provoditelja akcije Novog lista - Glas Istre, Glas Slavonije kao i Zadarski list. Riječ je dakle ne samo o medijima, uključujući dakako i njihova elektronska izdanja, kao i web portale, koji zauzimaju skoro polovicu cjelokupne hrvatske naklade tiskanih izdanja, nego i ukupnog medijskog prostora, već i o činjenici da se nalaze na najturističkijim područjima Hrvatske. O medijima koji, kao malo koji drugi, istinski žive turizam.