S otvorenja izložbe (Damir Bošnjak, Pulska svakodnevnica)
Slike su nastale između 2017. i 2019., prvi ciklus je izlagan u Beogradu, a drugi u Parizu na sajmu suvremene umjetnosti u Louvreu te je ta dva ciklusa objedinila pod nazivom "Djevica – majka – svećenica"
U Galeriji Srpskog kulturnog centra u Puli otvorena je izložba beogradske umjetnice Jasne Opavski pod nazivom "Djevica – majka – svećenica".
Među mnogobrojnim slikama, jedna koja nam je odmah upala u oči, u pozadini ima pulsku Arenu. Opavski je izlagala na izložbi "Umjetnost i vino" u povodu sajma šumadijskih vina, za što ju je izabrao selektor Nebojša Savović Nes, koji je ujedno i član umjetničkog savjeta galerije SKUC-a. Sliku "Nestabilna ravnoteža" na kojoj se vidi propeti Kentaur s jahačicom smjestila je u pulsku Arenu, na reprezentativno mjesto na kojem se odvija ljubavna borba između muškarca i žene. Kako kaže, propeti Kentaur ne može se dugo održati u tom položaju, kao ni mi u stanju ravnoteže.
Slike su nastale između 2017. i 2019. Prvi ciklus je izlagan u Beogradu, a drugi u Parizu na sajmu suvremene umjetnosti u Louvreu. Ta je dva ciklusa objedinila pod nazivom "Djevica – majka – svećenica".
- To su tri antičke titule tog božanstva, boginje – majke, odnosno same ženstvenosti koja je prisutna u svakoj ženi, a u mjesecu koji je simbol žene, znači te tri mjesečeve mijene – pun mjesec, mlad mjesec i mjesec koji se smanjuje, a jednostavno se slučajno dogodilo da se ta izložba predstavlja dan prije osmog ožujka. To su ti sinkroniciteti o kojima govori Jung da se stvari povezuju po sličnosti, a ne po logici, objašnjava Opavski.
Izložba će biti otvorena do 30. ožujka.