ZAVRŠNI SLOJ ASFALTA

Zatvara se cesta od Ročkog Polja do Lupoglava

(G. Č. Š.)

(G. Č. Š.)


Završni sloj asfalta bi se izvodio tijekom sredine i kraja sljedećeg tjedna, pri čemu bi se ova dionica državne ceste DC44 zatvorila za sav promet od 8 do 16 sati, u trajanju 2 do 3 dana. O točnom terminu zatvaranja ceste, pravodobno će se obavijestiti javnost

Radovi na državnoj cesti D 44 kroz Ročko Polje, u završnoj su fazi. Izvedeni je cjelokupan nosivi sloj asfalta, nogostupi i javna rasvjeta. Preostaje urediti okoliš gradilišta, završiti berme, bankine, vertikalnu i horizontalnu signalizaciju, jedan betonski zid, izljeve i uljeve propusta odvodnje te urediti priključke i prilaze na cestu. Završni sloj asfalta od Ročkog Polja do Lupoglava bi se prema planu izvodio tijekom sredine i kraja sljedećeg tjedna, pri čemu bi se ova dionica državne ceste DC44 zatvorila za sav promet od 8 do 16 sati poslijepodne, u trajanju 2 do 3 dana.

Elaborat privremene regulacije prometa

O zatvaranju ceste ovog je tjedna održan sastanak u Buzetu, te su o tome informirani Grad Buzet, Općina Lupoglav, ŽUC Istarske županije i BINA Istra.

- U tijeku je izrada elaborata privremene regulacije prometa s obilaznim pravcima. O točnom terminu zatvaranja ceste pravodobno ćemo obavijestiti nadležne službe, medije i javnost, najavila je Tamara Pajić iz Hrvatskih cesta, Ureda za odnose s javnošću.

Radovi na klizištima Bršćak 1 i 2 su većinom dovršeni te ostaje za izvesti završni sloj asfalta. Radovi na klizištu Bršćak 3 se još izvode. Ovi radovi se, kaže Tamara Pajić izvode otežano zbog natopljenosti terena vodom, a kraj radova se predviđa sredinom prosinca.

Temeljita rekonstrukcija oko tri kilometra duge dionice uključujući i sanaciju tri klizišta kod naselja Bršćak, vrijedna je oko 12,8 milijuna kuna bez PDV-a. Radove izvodi firma Colas Hrvatska iz Varaždina, a predviđeno je da će sanacija ceste trajati do kraja studenog. Rok izvođenja radova od pet mjeseci je prilagođen kako bi se cijelo vrijeme omogućilo odvijanje prometa, uz privremenu regulaciju, semaforima i ručnom regulacijom, naizmjeničnim propuštanjem vozila iz oba smjera.

Obavezna sanacija svih klizišta

Učestalo su ljetos stizale pritužbe da radovi na rekonstrukcije državne ceste od Ročkog Polja do Lupoglava, uključujući i sanaciju klizišta kod Bršćaka u jeku turističke sezone dovode do kolona i zastoja. No sada se privode kraju, osim na klizištu Bršćak 3 gdje će se izvoditi još tridesetak dana.

Obrazloženje Hrvatskih cesta, kao investitora ovog zahvata, bilo je da se radovi na državnoj cesti D 44 od Lupoglava do Bršćaka izvode tijekom ljeta, stoga što bi se zimi zbog čestih kiša i niskih temperatura puno duže izvodili, moguće se protegnuli i do iduće turističke sezone. Pored toga, ovim zahvatom obuhvaćena je i sanacija tri klizišta koja se moraju sanirati u sušnom, ljetnom razdoblju jer je samo tada moguće izvoditi njihovu sanaciju bez prekida prometa. Kada bi se iskop za sanaciju klizišta izvodio u kišnom razdoblju, riskiralo bi se nepotrebno urušavanje cijele širine ceste, prekid prometa te dovođenje ljudi i strojeva u opasnost.

Firma Colas ovih dana asfaltira i nerazvrstane ceste u djelu naselja Ročko Polje u kojem su do sada postavljene cijevi za kanalizaciju u sklopu sustava za prikupljanje i pročišćavanje otpadnih voda naselja Ročko Polje iz programa Istarskog vodozaštitnog sustava sa sjedištem u Buzetu, koji se sufinancira iz fonda za Ruralni razvoj u sklopu provedbe Mjere 07 "Temeljne usluge i obnova sela u ruralnim područjima" iz Programa ruralnog razvoja Republike Hrvatske za razdoblje 2014. - 2020. godine. (G. ČALIĆ ŠVERKO)

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter