Sudionici konferencije (Foto organizator)
Umag je domaćin konferencije „Adria Summit 2022-Future od Digital Commerce“ koja se održava od 5. do 8. svibnja u Kempinski hotelu Adriatic, a na koju je pristiglo čak preko 400 sudionika. Na konferenciji se okupio veliki broj vrhunskih stručnjaka predavača, a na službenom otvorenju konferencije pozdravnim se govorom u ime domaćina prisutnima obratio gradonačelnik Grada Umaga Vili Bassanese.
Na konferenciji su o svojim iskustvima govorili brojni stručnjaci u digitalnom marketingu i trgovini, među kojima i Marco Landi iz Atlatnis ventures, Andrea Iervolino iz poduzeća Bacardi Entertainment S.p.A., Zorana Milidrag iz Sport Visiona, Milena Đorić Gudurić iz Mastercarda, Krešimir Macan iz agencije Manjgura, Etienne Dupont iz poduzeća Rakuten Viber, Mirza Hadžić iz Infobipa, Hrvoje Bujas iz „Glasa poduzetnika“ te mnogi drugi vrhunski stručnjaci iz brojnih država svijeta s iskustvom u razvoju digitalizacije i implementaciji iste u svoja poslovanja.
Digitalne tehnologije mijenjaju živote svih zemljana, od načina kako komuniciramo pa do toga kako živimo i radimo. Digitalizacija u poslovnom svijetu nudi brojna rješenja u mnogim izazovima s kojima se cijeli svijet suočava. Mogućnosti koje digitalizacija u svijetu modernih tehnologija nudi, među inima, jest i otvaranje novih radnih mjesta, unapređenje obrazovanja, poticanje konkurentnosti i inovacija, a samim time i mogućnost unapređenja poslovanja na mikro i makro razini. Stoga, ovakav tip konferencija kao što je ove godine „Adria Summit“ u Umagu, gdje se okupljaju stotine sudionika iz poslovnog svijeta, ekonomiji daje vjetar u leđa u smjeru bržeg napretka, rasta i razvoja.