Do 1. studenog su otvoreni upisi za trotjednu radionicu "24 sata digitalnog marketinga" pri Fakultetu ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković" Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli. Izuzetna je to prilika za usavršavanje znanja iz digitalnog marketinga i neposrednu primjenu šest sati teorije kroz 18 sati prakse.
Posebna je zanimljivost što će polaznici provoditi vlastitu digitalnu marketinšku kampanju za vlastito poduzeće ili projekt, budući da je u cijenu radionice uključen i budžet za oglašavanje, a radit će se i na koncepciji i izradi poslovne stranice te newslettera.
Stručni nastavnici FET-a i marketinški stručnjaci iz renomiranih poduzeća pružat će podršku tijekom osam dana po tri školska sata svim zainteresiranima za ovladavanje osnovnim znanjima i vještinama koje su potrebne za razumijevanje i sudjelovanje u planiranju, organiziranju i kontroli digitalnih marketinških aktivnosti.
Računala za polaznike su osigurana, a polaznici će moći raditi i na vlastitima. Detaljne informacije dostupne su na mrežnoj stranici Fakulteta ili se mogu zatražiti putem e-pošte [email protected] te na broj telefona 052/377-037. (L. B.)