foto: Grad Porec
Poreč je i bez posebne marketinške aktivnosti postigao više od 40 posto popunjenosti u odnosu na 2019. godinu, za što je zaslužna blizina emitivnih tržišta, kvalitetni kapaciteti te povoljna epidemiološka slika kroz cijelu turističku sezonu, rekao je direktor Ureda Turističke zajednice grada Poreča Nenad Velenik
Prema podacima sustava eVisitor, na području Turističke zajednice grada Poreča u razdoblju od 1. siječnja do 21. rujna 2020. godine ostvareno je ukupno 192.987 dolazaka, što je 37 posto u odnosu na prethodnu godinu i 1.329.622 noćenja, što je 41 posto u odnosu na isto razdoblje prethodne godine.
Od toga su domaći gosti ostvarili 15.820 dolazaka ili 47 posto u odnosu na 2019. godinu i 76.742 noćenja, odnosno 58 posto u odnosu na prošlu godinu. Inozemni gosti su, pak, ostvarili 177.167 dolazaka ili 36 posto u odnosu na 2019. godinu te 1.252.880 noćenja što je 40 posto u odnosu na prethodnu godinu.
U navedenom razdoblju inozemni gosti su ostvarili udio od 94 posto u ukupnom turističkom prometu, dok se preostali udio od pet posto odnosi na domaće goste.
Najbrojniji gosti na području Turističke zajednice grada Poreča u razdoblju od 1. siječnja do 21. rujna ove godine bili su gosti iz Njemačke s udjelom od 40 posto, zatim Slovenije (13 posto), Austrije (10 posto), Hrvatske (6 posto), Češke (5 posto) te Italije (5 posto). Zabilježen je i manji postotak turista iz Poljske, Švicarske, Mađarske, Nizozemske, Ukrajine, Srbije, BiH, Slovačke, Belgije, Ujedinjenog Kraljevstva, Rumunjske, Rusije, Makedonije i Francuske.
Najviše je noćenja zabilježeno u hotelskom smještaju, ukupno 495.117, što čini 29 posto u odnosu na 2019. godinu. U privatnom smještaju ostvareno je 461.966 noćenja, odnosno 58 posto u odnosu na prethodnu godinu. U kampovima je ostvareno 146.594 noćenja, što je 47 posto u odnosu na lanjsku godinu. Nekomercijalni smještaj bilježi 135.811 noćenja ili 60 posto u odnosu na 2019. godinu.
- Destinacije koje su bile odgovornije u smislu pridržavanja epidemioloških mjera ostvarile su solidne turističke rezultate. Poreč je i bez posebne marketinške aktivnosti postigao više od 40 posto popunjenosti u odnosu na 2019. godinu, za što je zaslužna blizina emitivnih tržišta, kvalitetni kapaciteti te povoljna epidemiološka slika kroz cijelu turističku sezonu. I u ovako teškoj turističkoj sezoni Poreč je ušao i dovršio investicijski ciklus uređenja rive, što je zasigurno pozitivno utjecalo na mnogobrojne goste Poreča i Poreštine, ali i na kvalitetu života domicilnog stanovništva, rekao je direktor Ureda Turističke zajednice grada Poreča Nenad Velenik.
Naglasio je kako je njihov zadatak ove turističke sezone bio zaštititi sebe i goste i učiniti sve što je u njihovoj mogućnosti da uživaju u ponudi destinacije te da se s pozitivnim iskustvom vrate svojim domovima.
- Ukoliko smo u tome uspjeli smatram da smo učinili sve što je u našoj mogućnosti i time učinili kvalitativan skok spram destinacija u okruženju, rezimirao je Velenik.