NAKON PRITUŽBI STANARA

ZATVORENA PEKARNICA U ROVINJU - MLINAR: Nigdje u svijetu nismo imali problema kao u Rovinju


Ostaje nejasno jesu li Mlinar zatvorili carinski inspektori ili je to učinio sam vlasnik nakon pisanja Glasa Istre da je trgovina živežnim namirnicama otvorena bez rješenja o minimalnim tehničkim uvjetima

Nakon što je u srijedu, uz prisustvo zaštitara, otvorena trgovina krušnim proizvodima Mlinar, stacionirana u najfrekventnijoj rovinjskoj Ulici Carera, s minimalnim odmakom od 24 sata ista je zatvorila vrata. Ostaje nejasno jesu li Mlinar zatvorili carinski inspektori ili je to učinio sam vlasnik nakon pisanja Glasa Istre da je trgovina živežnim namirnicama otvorena bez rješenja o minimalnim tehničkim uvjetima.

Naime, jučer već oko 9.30 sati na terenu i ispred Mlinara viđeni su carinski inspektori koji su krenuli u nadzor, ali su, kako neslužbeno doznajemo, zatekli već zatvoren objekt kojeg su potom fotografirali i nešto zapisivali. Nešto kasnijim dolaskom i sami smo se uvjerili da su rolete na prozorima i vratima Mlinara spuštene, i da je objekt ponovno zatvoren.

Na naš upit vezan za tzv. slučaj Mlinar pismeno su se očitovali iz tvrtke Rebis d.o.o., koja je tvrtka kćer društva Mlinar d.d. Uz uvodno pojašnjenje da Mlinar unutar zemlje ima preko 200 prodavaonica s pekarskim delikatesama, mnogo istih u susjednim zemljama i onima Europske unije, pa čak i na drugim kontinentima, poručuju da do ovog rovinjskog slučaja nigdje u svijetu nisu imali problema s otvaranjem prodavaonica te da su se uvijek maksimalno prilagođavali očekivanjima lokalnih ljudi i unaprijed rješavali sve eventualne nedoumice oko posla i mogućih tehničkih smetnji.

- Prilikom otvaranja svih tih prodavaonica Mlinar se pridržavao zakonskih procedura i važećih lokalnih propisa, kao što je slučaj i s tvrtkom Rebis d.d. te našom novom prodavaonicom u rovinjskoj ulici Carera 102. Dozvolu za prenamjenu djelatnosti za lokal u kojemu je danas naša prodavaonica od Grada Rovinja dobili smo prije godinu dana i u potpunosti smo postupali prema toj dozvoli. Sukladno tome, krenuli smo u privođenje prostora namjeni, odnosno u pripreme za otvorenje prodavaonice i suočili se s primjedbama stanara-suvlasnika zgrade koji su isticali da bi im mogli smetati mirisi iz pekarskih pećnica i eventualna buka koju će proizvoditi rashladni uređaji. U oba slučaja predlagali smo alternativna rješenja koja bi nam znatno povećala troškove uređenja, ali bi istovremeno znatno umanjila potencijale mogućih problema zbog kojih su stanari-suvlasnici isticali prigovore. No, unatoč našoj spremnosti na nova rješenja i nove troškove, stanari-suvlasnici nisu dali suglasnost za izvlačenje instalacija odvoda zraka na krov zgrade, niti za instalaciju vanjskih jedinica rashladnih uređaja na krov zgrade, piše između ostalog u dopisu upućenom na našu adresu, a kojeg potpisuje direktor Branko Kaludjer u ime Mlinara, uz dodatak kako su sve činili, i činit će i ubuduće, kako bi mogli udovoljiti zahtjevima stanara-suvlasnika, a isto tako i poslovati u svom novom poslovnom prostoru.

Što se pak tiče zaštitara ispred Mlinara, kažu da su na njihov angažman bili prinuđeni, pošto im je tri puta netko nepoznat uništavao imovinu. (Nina ORLOVIĆ RADIĆ)

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter