Radi se o dionici ceste dužine oko jedan kilometar, koja je u prilično lošem stanju i potreban je cjelovit zahvat izvanrednog održavanja za koji je predloženi rok primjeren, smatraju u pazinskoj gradskoj upravi
Radovi na cesti
Za obnovu samo jednog kilometra lokalne ceste Lindar-Žminj, točnije dionice od Matunčići do skretanja za kamenolom Krase (u koncesiji pulske Ceste), pulskoj građevinskoj tvrtki Cesta dana je dozvola od gotovo tri pol mjeseca.
Kao što smo već objavili, radovi će trajati od 18. siječnja do 1. svibnja, a u to vrijeme prometnica na tom dijelu bit će zatvorena za sav promet, uz istaknute obilazne pravce. Kako je prethodno bilo dogovoreno, Cesta Pula obvezala se rekonstruirati spomenutu cestu i proširiti je na širinu od šest metara budući da sada njihovi teški teretnjaci prometuju do novootvorenog kamenoloma po cesti koja nije primjerena za takav promet.
S obzirom da je obavijest o radovima objavila pazinska gradska uprava obratili smo im se s pitanjem kako to da je dan tako dugi rok za rekonstrukciju ove kratke dionice.
- Radi se o dionici ceste dužine oko jedan kilometar, koja je u prilično lošem stanju i potreban je cjelovit zahvat izvanrednog održavanja za koji je predloženi rok primjeren, smatraju u pazinskoj gradskoj upravi. Na pitanje koji su zaobilazni pravci odgovoreno nam je da su oni "jasno istaknuti na trasi zahvata, a najviše će se koristiti obilazni smjer prema Žminju i makadamska dionica Lindarski Katun-Zabrežani".
Ovim je radovima na duži rok zapriječen put prema Pazinu (i suprotno) velikom broju stanovnika južne Pazinštine koji će morati koristiti makadamsku cestu Lindarski Katun-Zabrežani koja nije baš u urednom stanju ili do Pazina stizati preko Žminja. Postoji i opcija preko Hrestenice, međutim, tu se radi o vrlo uskoj nerazvrstanoj cesti koja jednim dobrim dijelom nije ni asfaltirana (kod sela Bonaš).
Inače, na istoj cesti Lindar-Žminj prošle je godine obnavljana dionica slične dužine od Lindarskog Križa do Mačinići što je potrajalo dosta kraće od sada navedenih tri mjeseca. Zaista čudi da se ovakvi radovi obnove cesta ugovaraju za tako kratke dionice te se time iz godine u godinu na duže vrijeme ometa promet na tim prometnim koridorima i otežava putovanje stanovništva.
Uz sve to, južna pazinska obilaznica koja presijeca upravo ovu cestu Lindar-Žminj još uvijek nije otvorena zbog potencijalno opasnih raskrižja. Njeno otvorenje stopirano je od strane pazinske gradske uprave s namjerom da se drukčijim prometnim rješenjima omogući sigurnost prometovanja što su Hrvatske ceste prihvatile te trenutno izrađuju novi prometni elaborat. Mnogi građani komentiraju da je zapravo pogreška s raskrižjima učinjena već prilikom projektiranja. "Kao da projektant nikad nije izašao na teren već je crtao iz glave", komentirao je jedan građanin. Navodno će na ovom raskrižju kod Lindarskog Križa biti postavljeni semafori što je svakako bolje nego ništa, ali optimalnije rješenje bili bi kružni tokovi. Što će biti s ostalim raskrižjima zapadnije ostaje za vidjeti.
Inače, obišli smo ovu dionicu u obnovi na cesti Lindar-Žminj proteklog vikenda te utvrdili da su radovi započeli. Iza 15 sati osim parkiranih strojeva nije bilo radnika na prometnici pa se promet odvijao normalno unatoč znakovima zabrane. S obzirom na tako dugi rok koji je dobila pulska Cesta za obnovu, čini se da će se promet propuštati kada radovi ne budu u tijeku, a valjda će i policija vozačima progledati kroz prste.