na radost stranih i domaćih posjetitelja

FOTO / Novi Beach bar u Barbarigi samo je prvi korak turističkog zamaha na Vodnjanštini

| Autor: Glas Istre
(Foto: Društvo Castelier d.o.o)

(Foto: Društvo Castelier d.o.o)


Otvorenjem Beach bara Barbariga u petak 17. lipnja 2022. trgovačko društvo Castelier d.o.o. okrenulo je novu stranicu na putu razvoja turizma na Vodnjanštini. U sezonu su krenuli s novim sadržajima i objektima na novoj plaži Barbariga, na radost stranih i domaćih posjetitelja. I to je, kako se čulo na otvorenju, tek početak ulaganja u nove turističke sadržaje i obogaćivanja ponude na vodnjanskom području.

Puštanjem bara u rad na simbolični je način prerezana vrpca nove turističke sezone te zaokružena ponuda na vodnjanskoj obali, u sinergijskom skladu sa sadržajima susjednih općina.

zhzjk

Za tu je potrebu Castelier, trgovačko društvo Grada Vodnjan-Dignano, zamijenio stare i dotrajale objekte koji se više nisu mogli koristiti, te su uz novi kafić i kuhinju instalirali i sanitarni čvor, koji do sada gostima nije bio dostupan. Time, kao i novim ponudama bara, korisnicima plaže osigurana je potpunija i kvalitetnija uslugu u prekrasnom ambijentu ljetne Barbarige.

zhzjk

"Nakon dokapitalizacije društva ovo je samo prvi korak na novom početku Casteliera s ciljem novog turističkog zamaha na Vodnjanštini", rekao je prilikom otvorenja Andrea Manzin, direktor Casteliera.

zhzjk

Uz nove objekte, intenzivno se radilo i na uređenu okoliša, kako bi plaža u Barbarigi dočekala goste sa što ljepšim ambijentom. Obnovljen je i teren za beach walley, uvijek atraktivna ljetna razonoda na vodnjanskoj rivijeri.

zhzjk

Na otvorenju su posjetitelje i uzvanike zabavljali glazbeni duo Irena & Mauro Giorgi te DJ July. Manzin za predstojeće ljeto najavljuje i niz drugih glazbenih i sličnih programa, ali i turnire u odbojci na pijesku. Time se i plaža u Barbarigi upisuje na kartu ljetnih zbivanja - kao još jedna atraktivna pozornica za brojne manifestacije na Vodnjanštini.

zhzjk

"Ciljevi društva Castelier idu daleko dalje od našeg Beach Bara. Ovo je samo prvi korak u brendiranju naše destinacije i stvaranju nove turističke ponude. Naši su ciljevi projekti difuznog hotela i kampa, uz obavezno uključivanje građana po modelu društvenog poduzetništva", rekao je Manzin, koji je tvrtku preuzeo prije manje od godinu dana i u kratkom vremenu uspio konsolidirati poslovanje i smanjiti nagomilane gubitke.

zhzjk

Castelier d.o.o. osnovan je s ciljem promocije Vodnjanštine, revitalizacije starogradske jezgre grada, prodaje autohtonih proizvoda (vino, maslinovo ulje, proizvodi od lavande, čokolada, med) te pokretanja turističkog razvoja i jačanja gospodarstva ovog područja.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter