Veliki rast

KORONAVIRUS IDEALAN MAMAC ZA KUPCE Već danima kupci do blagajni dolaze gotovo isključivo s punim kolicima - promet u trgovinama na razini turističke predsezone

| Autor: Milan PAVLOVIĆ
SNIMIO: SERGEJ DRECHSLER

SNIMIO: SERGEJ DRECHSLER


Profit se i u velikim i u malim trgovinama prehranom svakodnevno ostvaruje i s te strane razloga za zadovoljstvo kod trgovaca očito ne bi smjelo nedostajati. No, kao i obično u sličnim situacijama uz povećanu potražnju zna se probuditi i pohlepa, pa i realna mogućnost da neki trgovci paniku iskorištavaju za podizanje cijena

 

Dok je s jedne strane u potpunosti zaustavila ugostiteljstvo, promet i turizam, te donijela hrpu problema industrijskoj proizvodnji aktualna situacija s koronavirusom s druge je strane poslužila kao turbo pogonsko gorivo za streloviti rast promet u svim trgovinama prehranom, apotekama i drogerijama. 

Puna kolica

Zabrinjavajuće vijesti iz susjedstva i raznih drugih dijelova svijeta, te poduzete mjere i svakodnevna upozorenja iz brojnih domaćih izvora nagnale su mnoge da osiguraju na vrijeme u svojim domovima manje ili veće zalihe raznih prehrambenih namirnica i osnovnih kućnih potrepština.

Već danima kupci do blagajni dolaze gotovo isključivo s punim kolicima, a prema neslužbenim informacijama promet kojeg dnevno ostvaruju trgovački lanci na razini je onoga kojeg obično ostvaruju u lipnju i visokoj predsezoni kad svoje godišnje odmore na Poluotoku već provode tisuće i tisuće turista.

Profit se i u velikim i u malim trgovinama prehranom svakodnevno ostvaruje i s te strane razloga za zadovoljstvo kod trgovaca očito ne bi smjelo nedostajati. No kao i često u sličnim situacijama uz povećanu potražnju zna se probuditi i pohlepa, pa i realna mogućnost da neki tu strahom potaknutu navalu na trgovine pokušaju iskoristiti za podizanje cijena određenih traženijih artikala, odnosno za svojevrstan "lov u mutnom". Čitatelji su nas putem društvenih mreža upozorili na nekoliko sumnjivih situacija na koje su sami naišli. Tako primjerice jedan trgovački lanac u svom katalogu za ovaj mjesec koji je bio važeći od 4. do 27. ožujka među ostalim oglašava i akcijsku cijenu za mlijeko od 46,95 kuna za 12 litara, a ista je cijena kaže naša čitateljica i na polici gdje se to mlijeko nalazi. Međutim račun koji joj je izdan i koji nam je poslala pokazuje da je za 24 litre takva mlijeka umjesto 93,90 kuna platila 131,76 kuna odnosno da je umjesto oglašenih 3,91 kunu, za litru platila 5,49 kuna, sveukupno gotovo 40 kuna više.

OPŠIRNIJE U TISKANOM I GLAS ISTRE PDF ONLINE IZDANJU

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter