BIZARNI SLUČAJ IZ "LEGGIERA":

Konobar zabranio gostima da podijele tost i kavu kupljene zajedno na akciji?!


Još je nejasno je li slučaj uočen preko video nadzora kafića ili je nepravilnost uočio konobar neposrednim opažanjem, no nesporna je činjenica da je jedna pulska obitelj učinila gadan prekršaj pravila kafića kada su svom gladnom djetetu dali pola tosta, zbog čega ih je ukorio gnjevni konobar. Iako zvuči apsurdno ova se priča dogodila u caffe baru Leggiero u sklopu pulskog City Malla, a svoju bizarnu priču, u šoku i nevjerici, podijelili su s nama.

Dijete ipak ostalo bez komada tosta

Kako nam je ispričala mama, nakon šopinga, ona i muž odlučili su sjesti u Leggiero na kavu, a s njima je bilo i njihovo četverogodišnje dijete. Naša je sugovornica naručila veliku kavu s mlijekom, a i njen suprug želio je također kavu pa im je konobar predložio bolju ponudu s akcije koja je tog dana podrazumijevala kavu i tost po nižoj, odnosno jedinstvenoj cijeni. Kada im je konobar donio naručeno muž je uzeo tost, prepolovio ga i taj komad htio dati djetetu.

- U tom je trenutku, poput sokola s visina, 'doletio' konobar i ukorio nas, odnosno rekao nam je da se to ne smije napraviti jer je tost, kada je kupljen zajedno s kavom u sklopu akcije, namijenjen isključivo onome tko ga je naručio, a to je u ovom slučaju bio moj muž i da komadić ne smije dati djetetu, odnosno da samo on to smije pojesti, ispričala nam je u dahu naša sugovornica, još uvijek ne vjerujući da joj se to dogodilo.

U prvom trenutku, ističe, mislila je da se radi o skrivenoj kameri, da ih netko zeza. No, ubrzo je shvatila da je vrag odnio šalu, da je sve vrlo apsurdno, ali i vrlo realno te je zatražila da joj pozovu voditelja kafića da s njim razriješi ta suluda pravila. No, i on je, na sveopće čuđenje, potvrdio upozorenje konobara te ponovio pravilo kuće - tost kupljen u sklopu akcije mora pojesti onaj tko ga je naručio, nema dijeljenja!

Uprava: Imamo problema s osobljem

Iako zvuči kao izolirani slučaj, na žalost, nije i jedini. Tako nam je druga sugovornica ispričala gotovo identičnu situaciju, samo je akcija ovaj put imala drugačiju ponudu. Ovaj put u pitanju su bili "sok + kolač" koje je naša sugovornica željela podijeliti s prijateljicom. Iako su mudro odlučile kako će jedna popiti sok, a druga pojesti kolač jer ionako nije znala što bi pila - to ipak nisu mogle sprovesti u djelo! I opet već sam pokušaj dijeljena nesretno propada kada se konobar, ponovno poput sokola, sjurio do njihovog stola i rekao da akciju mora konzumirati cjelovito samo jedna od njih - nema dijeljenja! Prijateljice su, preneražene i iznenađene, ali gotovo pokunjeno i s krajnjom nelagodom, potom naručile svaka svoj sok i otišle.

Ne bi li provjerili ove gotovo nepojmljive priče naših sugrađana, komentar smo zatražili od voditelja Leggiera. Iz Uprave Leggiera u Zagrebu stigao nam je odgovor kojeg potpisuje šefica marketinga grupe Irena Smiljanić. Kažu da su nažalost upoznati s problematikom osoblja u Puli, međutim, dodaju da se ne radi se samo o problematici Leggiera, već i generalno situaciji na tržištu na kojem je izuzetno teško naći kvalitetne ljude koji su spremni učiti i raditi. Kao primjer navode da je njihov oglas za posao za radno mjesto konobara u Leggiero baru u Puli, samo ove godine već pet puta objavljen na portalu za posredovanje u zapošljavanju "Moj posao.hr", međutim do sada nisu imali mnogo uspjeha.

"Slažemo se s vama i s našim gostom čije je neosporno pravo da je tost koji je kupio, bilo u kombinaciji s pićem ili bez, mogao dati svom djetetu ili bilo kome tko je u njegovoj pratnji. Reakcija našeg konobara nema nikakvog opravdanja. Ovim putem se i javno ispričavamo navedenom gostu i njegovoj obitelji kao i svim ostalim gostima koji su ikada doživjeli istu ili sličnu neugodnu situaciju u našem lokalu", napisala je Smiljanić u svom priopćenju. Dodala je da svaku kritiku prihvaćaju vrlo ozbiljno i da će se potruditi da tijekom edukacija veću pažnju posvete upravo tumačenju nekih generalnih smjernica, a upravo da bi izbjegli ovakve situacije koje na bilo koji način mogu oštetiti ili uvrijediti bilo kojeg gosta.

"S obzirom da se bliži sezona, Leggiero tim u Puli dobit će potporu iskusnih kolega s ostalih naših lokacija kako bi u Puli pomogli osoblju implementirati visoke Leggiero standarde te kako bi osoblje što bolje savladalo nove vještine koje su im neosporno potrebne", izvijestili su iz sjedišta Leggiera.

(Pre)doslovno shvatili pravila

Telefonski smo razgovarali i s voditeljem kafića koji nam se predstavio kao Miroslav Djelja, a koji je oba (moramo naglasiti i nepovezana) slučaja demantirao, kazavši da ne vjeruje da bi bilo tko od njegovih konobara učinio takvo što, pogotovo ne obitelji s malim djetetom. Istaknuo je da su se već susretali sa svakakvim komentarima i zlonamjernim postupcima pa ga i ne čudi da je netko ispričao takvu priču za novine. "Ne brine me to", rekao je Djelja i pojasnio da se o ovim slučajevima, kao i u mnogim prije, radi o ljudima koji imaju neke svoje interese i kojima smeta njihovo poslovanje. Na naše pojašnjenje da su nam priču ispričali ozbiljni i "normalni" ljudi koji su samo htjeli popiti kavu ili sok, te da je možda netko od konobara (pre)doslovno shvatio pravila akcije, Djelja ipak ostavlja mogućnost da se to dogodilo te je obećao da će, ukoliko se ispostavi da je riječ o propustu konobara, on biti i sankcioniran. Također, istaknuo je i da je na svakom cjeniku jasno istaknuto da se akcija odnosi za jednu osobu. Požalio se također da ima puno važnijih stvari od ovih, poput pronalaženja konobara za rad, jer mu, istaknuo je, fali kadrova da bi kvalitetno iznijeli sezonu!(Nera SOFTIĆ)

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter