REVOLTIRANI GRAĐANI: ZA PLAĆANJE RAČUNA MORAMO UZETI GODIŠNJI ODMOR

Kako oni misle da mi koji radimo platimo račun do 11 sati?


"Red se ne pomiče, čekam već sat vremena, a pomaknula sam se jedva dva metra do šaltera", govori nam gospođa koja zajedno s nama čeka u redu u Elektroistri da bi platila račun za struju. "Umjesto da u eri informatizacije ovakve aktivnosti budu već daleko jednostavnije, ova je firma odnedavno stvari dodatno zakomplicirala", nastavlja nam govoriti gospođa, pitajući se zbog čega sve to?!

Diploma iz informatike

"Vjerojatno jer prije nisu mogli staviti lovu u džep, a sada, kada ti za dojavu stanja brojila treba diploma iz informatike, mogu uzimati kako ih je volja", odgovorila je sama sebi na pitanje, smijući se skrivečki. To je samo jedno u nizu iskustava koje je moguće čuti u redu u Elektroistri u Puli, gdje građani provode sate i sate čekajući u redu za plaćanje računa, odjave i dojave priključka, dostavu razne dokumentacije. Na šalterima za kućanstva radi tek jedan, odnosno dva djelatnika, dok je na drugim šalterima samo jedan djelatnik.

- Vidi se da ih je malo, ali to nije naš problem. Cijelu gužvu su napravili otkad se više ne može dojaviti stanje brojila putem telefona kao dosad, kaže drugi građanin u redu, noseći tri računa na naplatu. Veli da mu nije jasno zbog čega su sve promijenili, i ne vjeruje u njihovu procjenu potrošnje pa je došao i po informacije kako da nastavi dojavljivati stanje brojila jer mu je Elektroistra puno puta preračunala potrošnju. Nakon što preplatite, istina, umanje vam slijedeće rate, ali vi ste tada već bez novaca, kaže nam on. Treći nam pak kaže da je evo upravo došao iz MUP-a gdje je uzeo broj 72, pa je došao čekati red u Elektroistru, a kasnije će ponovno tamo. Kako stvari stoje, izgleda da ćemo ubuduće morati uzimati dane godišnjeg da bi poplaćali račune, obveze koje se jednostavno moraju odraditi, a koje oduzimaju sve više vremena. Šalteri naime, poput ovog u Elektoistri rade svakim radnim danom od 7 do 11, osim utorka kada rade do 17 sati.

- Kako zaboga oni misle da mi koji radimo platimo račun do 11 sati?! Jedan dan rade do 17 sati kada je red nenormalan, i pitanje je da li čete uopće stići do šaltera, ogorčena je bila jedna naša sugrađanka, zaposlena majka malog djeteta. U doba teške informatizacije, u doba kada ljudi putuju u svemir, nama šalteri rade do 11 sati, a o plaćanju internetom da ne govorim, ljuta je bila jer nije uspjela doći do šaltera, a morala je natrag na posao. Ovako nas samo tjeraju da još više trošimo, umjesto da štedimo ako račune plaćamo na njihovim šalterima. Neću više, zaključila je i otišla.

Što se događa u Elektroistri, jasno je odmah kada pogledate njihove web stranice. Novih je informacija napretek, a samim time, novi je način i dojave stanja brojila, slanja prigovora, prijave kvara. Besplatni telefon doduše funkcionira, no upute koje treba slijedite, komplicirane su i nama malo mlađima, a kamo li onim starijima. Naime, zakonski je propisano da se opskrbna djelatnost i djelatnost distribucije električne energije mora razdvojiti što je učinjeno. Otud su se povukle i promjene u radu dostave brojila, a za koje, očito, većina građana još ne zna. (Nera SOFTIĆ)

OPŠIRNIJE U TISKANOM I ONLINE IZDANJU

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter