JEDINSTVEN KONCEPT

JOŠ JEDAN KORAK NAPRIJED: Rovinjski Porton Nature Hideouts prvi je kamp koji je dao izraditi vlastite kućice domaće proizvodnje. Pogledajte ih!

Riječ je o luksuznim kućicama dizajniranima u Hrvatskoj koje se potpuno prilagođavaju prirodnom okruženju bez narušavanja okoliša. Koliko god je to bilo moguće, izgrađene su od održivih materijala i opremljene hrvatskim proizvodima. Smještene su u zelenilu kampa Porton, iz kojeg puca pogled na središte grada udaljeno samo petnaestak minuta hoda

| Autor: Cristian Bruno GALIĆ
Jedinstvene i modularne kućice

Jedinstvene i modularne kućice


Rovinj od ove sezone gostima nudi nov i jedinstven koncept turističkog smještaja - Porton Nature Hideouts. Riječ je o luksuznim kućicama dizajniranima u Hrvatskoj koje se potpuno prilagođavaju prirodnom okruženju bez narušavanja okoliša. Koliko god je to bilo moguće, izgrađene su od održivih materijala i opremljene hrvatskim proizvodima. Smještene su u zelenilu kampa Porton, iz kojeg puca pogled na središte grada udaljeno samo petnaestak minuta hoda.

gg

- Mi smo prvi kamp koji je dao izraditi vlastite unikatne i modularne kućice od održivih materijala - Porton Holiday Homes, kaže direktor tvrtke Effectus Consulting koja upravlja s kampom Zvonimir Tudorović.

Ono po čemu su Porton Holiday Homes jedinstvene jest njihova modularnost, što znači da se mogu slagati u nebrojene varijacije ovisno o terenu i broju gostiju. Svojom površinom one su iznad standarda turističke ponude u Hrvatskoj jer jedna smještajna jedinica zauzima dvije standardne parcele, a svih 27 kućica trenutno ima privatni bazen, prirodnu sjenu i pogled na more.

Prvi tip jedinica namijenjen je za maksimalno dvije osobe, a drugi tip su jedinice za četiri plus jednu osobu koje se sastoje od dvije kućice.

gg

Specifičnost lokacije, osim sjenovite šume i vizura prema Rovinju, blizina je komunalne marine i suhog veza, što ju razlikuje od tipičnih glamping pozicija koje su češće u divljini. Kućice je projektirao arhitektonski ured "Skroz" koji je uporište za oblikovanje pronašao u ribarskoj tradiciji Rovinja te neposrednom okruženju umirenih, usidrenih brodica.

- Namjera nam je bila prenijeti doživljaj boravka na brodu. Dojmu "umirovljene" brodice pridonosi i materijal ovojnice modula, korten (cor-ten), poseban oblik čelika koji je zaštićen prirodnim slojem rđe, što za razliku od uobičajenog hladnog dojma čelika ima topliju zemljanu pojavnost, u skladu s istarskom crljenicom, pojašnjava Margita Grubiša iz arhitektonskog studija Skroz.

- Uklapanje u zatečen okoliš postigli smo koristeći lagane, montažne i prefabricirane konstrukcije, kao i "razbijanjem" klasične kućice u dva modula, dnevni i spavaći trakt. Gotovo je svaka pozicija zahtijevala specifični postav, tako da je svaka jedinica kao sklop dvaju modula i terase zapravo unikatna. Moduli se na neki način "okreću za pogledom" i time uvjetuju pozicioniranje na terenu, dodaje.

gg

Razvoj ovog proizvoda omogućio je otvaranje novih 15 radnih mjesta. Investicija je vrijedna oko tri milijuna eura, a u planu su i dodatna ulaganja. U ovoj sezoni u ponudi će biti 27 Porton Holiday Homes kućica s bazenom, što predstavlja oko 10 posto ukupnog smještajnog kapaciteta kampa. Taj udio planira se povećati na 100 posto kada investicijski ciklus bude završen, a u nekoj od idućih faza u planu je i izgradnja zajedničkog bazena, wellnessa i dječje igraonice te pred Grad i Županiju izaći s prijedlogom za koncesiju nad plažom i sufinanciranje izgradnje pothodnika do plaže.

- Mi smo trenutno kamp koji će na kraju investicijskog ciklusa prerasti u glamp resort, pojašnjava Tudorović. Investicija obuhvaća i novu brend strategiju i vizualni identitet za koju je bila zadužena agencija Bruketa&Žinić&Grey. Ime Porton odabrano je iz dva razloga. Prvi je razlog jer na istoj lokaciji otprije postoji kamp koji se zvao Porton Biondi i kao takav je, kao i pripadajuća plaža, prepoznatljiv lokalnoj zajednici. Drugi je razlog značenje riječi "porton" što u ovom slučaju simbolizira vrata.

gg

Novo ime Porton Nature Hideouts komunicira osnovne benefite brenda - vrata u skriveni kutak prirode u srcu Rovinja. Umjesto razdvajanja i kreiranja dva brenda, novi krovni brend objedinjuje i postojeći kamp s klasičnim parcelama i mobilnim kućicama, kao i nove investicije s luksuznim modularnim kućicama. Novi vizualni identitet kampa kao lajtmotiv koristi upravo njegove unikatne kućice.

Porton Holiday Homes u potpunosti su opremljene pri čemu je posteljina od prirodnih materijala, a u cijenu su uključeni i bio-kozmetika te krevetić i zdjelice za hranu i vodu za kućne ljubimce. Odvajanje otpada potiče se odvojenim spremnicima, voda se grije dizalicama topline, koje koriste toplinu iz okolnog zraka i zemlje, a u planu je iduće sezone postaviti i fotonaponske ćelije za generiranje vlastite struje.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter