KONZUMOV MARKET U CENTRU ROVINJA MNOGE JE IZNENADIO CIJENAMA

Jedini u Istri vodu prodaju po cijeni suhog zlata BOCA JAMNICE 11,99 KN, STOTINU METARA DALJE 6,99 KN

| Autor: Nina ORLOVIĆ RADIĆ

Naime, za litru i pol vode, bilo da je riječ o gaziranoj, odnosno "natural" vodi, potrebno je izdvojiti 11,99 kuna, umjesto dosadašnjih 6,99 kuna. Ista situacija je i kod manjih bočica od pola litre, za koje umjesto dosadašnjih 5,99 kuna sada treba iskeširati 8,99 kuna, ako je riječ o običnoj Jani, odnosno 9,99 kuna, ako je voda "obojana" i obogaćena nekim okusom

Konzumov market na Trgu maršala Tita u Rovinju od jučer sve vodene proizvode tvrtke Jamnica, prodaje po cijeni suhog zlata. Naime, za litru i pol vode, bilo da je riječ o gaziranoj, odnosno "natural" vodi potrebno je izdvojiti 11,99 kuna, umjesto dosadašnjih 6,99 kuna. Ista situacija je i kod manjih bočica od pola litre, za koje umjesto dosadašnjih 5,99 kuna sada treba iskeširati 8,99 kuna, ako je riječ o običnoj Jani, odnosno 9,99 kuna, ako je voda obojana i obogaćena nekim okusom. Sreća u nesreći je ta da je ovaj centralni i najposjećeniji s obzirom na lokaciju, upravo jedini u lancu rovinjskih konzumovih marketa podigao cijene. Obilaskom ostalih i sami smo se u to uvjerili.

Nema objašnjenja

Objašnjenje u "skupoj" Konzumovoj trgovini nismo dobili jer, kako nam voditeljica, odnosno poslovotkinja kaže, nije kompetentna i nije u situaciji da komentira cjenovnu politike firme. Pozivom u konzumovu centralu, saznajemo telefonski broj marketinga koji opet nije u funkciji.

O čemu je onda riječ i zašto se isti proizvod na jednom mjestu prodaje po 11,99 kuna, a samo sto metara dalje i u istoj trgovini po 6,99 kuna, možemo samo nagađati. Jedino što nam pada na pamet je dobra pozicioniranost skupe trgovine, u kojoj kupci pri visokim temperaturama gase žeđ i ne gledaju na cijenu, naravno dok se ne opeku.

Gužvu i manju informiranost stranaca, očito je da u ovoj trgovini dobro i perfidno koriste. Domaći se ljute, prodavačice samo rade svoj posao i mijenjaju cijene kako im tvrtka nalaže i pri tom trpe bijesne ispade kupaca, a u marketingu firme i odjelu zaduženom za odnose s javnošću samo se čuje snimljena poruka - "broj nije prepoznat".

OPŠIRNIJE U TISKANOM I GLAS ISTRE PDF ONLINE IZDANJU

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter