Kako ističe direktor TZ-a Istre Denis Ivošević, ovim magazinom žele se privući prije svega gosti više-srednje i više platežne moći iz Londona i okolice
U Rovinju je jučer promovirano specijalno izdanje magazina Time Out Istria za 2019. godinu, koje na 164 stranice vrhunsko dizajniranog kolor izdanja donosi originalno ispričane priče o novostima u kulturnoj, gastronomskoj, zabavnoj i ukupnoj ponudi Istarske županije. Na promociji specijalnog izdanja tiskanog u 21 tisuću primjeraka, uz glavnog urednika Time Out Croatia, Justina McDonnella i direktoricu Time Out Videa, Ashley Colbourn, sudjelovali su župan župan Valter Flego i direktor TZ Istre Denis Ivošević.
Po Ivoševićevim riječima, izdanje je namijenjeno prije svega tržištu Ujedinjenog Kraljevstva, Skandinavije, zemalja Beneluxa te SAD-a i Kanade, koji su najveći korisnici printanog i online izdanja ovog poznatog londonskog magazina koji se bavi kulturom, zabavom i eventima na području nekog grada ili države. Kako je istaknuo Ivošević, radi se o jako važnim zemljama, čiji gosti mogu doprinijeti produženju sezone.
Tri faze
- U prvoj fazi, aktivnosti TZ Istarske županije bile su fokusirane na unapređenje i povećanje prometa u Zračnoj luci Pula. Druga faza je obuhvaćala angažman PR agencije koja se intenzivno bavila promocijom Istre, dok treća faza uključuje konkretne projekte poput izdanja Time Out Istria, rekao je Ivošević, usporedviši TO Istria s Istrien Magazinom od prije 15 godina.
- Istrien Magazin je stubokom promijenio imidž Istre u Austriji. Prvenstveno je bio namijenjen njemačkom govornom području, a danas to isto želimo učiniti na tržištu Velike Britanije, odnosno u Londonu i njegovoj okolici, s fokusom na goste više-srednje i više platežne moći, poručio je Ivošević.
Okusi regiju
Župan Flego je istaknuo je da se ovim specijalnim izdanjem Istra spojila s najboljima.
- Istra kao regija predstavlja sve vrijednosti koje Time Out globalno promovira od svog nastanka - različitost, kreativnost, toleranciju, poštivanje tradicije i inovativnost. Upravo zato je naziv ovog specijalnog izdanja, "Taste the region" (Okusi regiju) i ima višestruko, ne samo gurmansko i enološko, već kulturno i vrijednosno značenje, poručio je Flego.
Glavni urednik McDonnell istaknuo je da će izdanje biti dostupno globalnoj turističkoj klijenteli kroz međunarodnu pretplatničku mrežu, e-reader i digitalne platforme.
- Istra ovom publikacijom prvi put dobiva svoje posebno izdanje u Time Out globalnoj medijskoj obitelji koja je prisutna u 58 zemalja i 108 najvećih gradova poput New Yorka, Londona, Tokya, Barcelone, Sydneya, Dubaia i drugih ključnih destinacija diljem svijeta, s publikom od 242 milijuna čitatelja, poručio je McDonnell.
Specijalno izdanje Time Out Istria svi zaintersirani mogu skinuti na internetu, primerice preko facebook profila Time Out Croatia.