ISTRAŽIVANJE ADAC-A:

Istra je najdraže odredište Nijemcima


Istra je osmu godinu zaredom najpoželjnije regionalno odredište njemačkih automobilista, pokazalo je istraživanje glasovitog njemačkog automobilskog kluba ADAC-a. Popularnost Istre povećala se za jedan posto u odnosu na prošlu godinu, na 13 posto udjela. Daleko iza nje na drugom i trećem mjestu su Lago di Garda u Italiji s 5,2 i Dalmacija s pet posto udjela, dok je na četvrtom mjestu Veneto i Friuli s 3,9 posto.

Hrvatska na 3. mjestu

ADAC svake godine provodi testiranje o putovanjima osobnim vozilom na odmor između 170.000 ruta koje za svoje članove sastavljaju ADAC-ovi stručnjaci. Istraživanje obuhvaća podatke o korištenju ADAC-ovog Routenplannera za trasiranje itinerara iz Njemačke prema destinacijama u kojima Nijemci provode godišnji odmor. U trasiranim rutama na Istru se, prema uzorku od 1,3 milijuna upita korisnika ADAC-ova Routenplannera, odnosilo njih 13 posto, što je istaknulo Istru kao najtraženiju regiju.

U kategoriji država, Hrvatska se kao auto-destinacija nalazi na trećem mjestu sa 7,6 posto udjela, iza Njemačke koje uvjerljivo vodi s 27,6 posto, te Italije s 18,1 posto, ali ispred Austrije (6,8 posto) i Turske (6,2 posto). Hrvatskoj je pripalo visoko treće mjesto i na ljestvici omiljenih odredišta njemačkih kampera, nakon Italije i Njemačke, a ispred Francuske i Španjolske.

Laskavi rezultati ADAC-ova istraživanja uvelike pridonose marketinškoj distribuciji i kvalitetnijem percipiranju Istre kao destinacije u Njemačkoj, najvažnijem tržištu istarskog turizma. Također, diverzifikacija u odnosu na druge turističke regije pridonosi jačanju brenda Istre i njenoj medijskoj prisutnosti na njemačkom, ali i zapadnoeuropskom području. Rezultati ADAC-ovog istraživanja objavljuju se u magazinu ADAC Motorwellt koji izlazi u više od 13 milijuna primjeraka te na njihovoj web stranici www.adac.de, što prvoplasiranim regijama, pa tako i Istri, itekako ide u prilog.

Osmi put

- Kada osam puta zaredom budete proglašeni kao najpoželjnija regionalna auto-destincija i kada vas osam puta zaredom proglase pobjednicima Nijemci, naši najznačajniji i najbrojniji gosti, slobodno možemo reći da je ova 2018. godina počela na najbolji mogući način. Ovakva objava na početku turističke godine daje snažan vjetar svim promotivnim aktivnostima u Njemačkoj, poglavito kada znamo da potražnja za tzv. caravaningom nikad nije bila veća. Tu situaciju definitivno trebamo iskoristiti i potencirati u našim nastupima. Još je značajnije što Istra svake godine povećava razliku u odnosu na drugo i trećeplasirane regije, jer smo ne tako davno, 2012. godine također bili prvi, ali sa 6,7 posto, a drugoplasirani Suedtirol imao je 4,7 posto i Garda 4,5 posto. Istra je u međuvremenu narasla na 13 posto, a drugi i treći ostali su na pet posto. Objava je to neprocjenjive vrijednosti u reputacijskom smislu, jer se novcem tako nešto jednostavno ne može platiti, kaže Denis Ivošević, direktor Turističke zajednice Istarske županije.

(D. PALIBRK)

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter