Duga Uvala
U ime tvrtke Hotel Duga Uvala odvjetnički ured poslao je zahtjev za ispravkom objavljene informacije, u kojem pišu:
"U članku pod naslovom ''EKSKURZIJA IZ NOĆNE MORE: Samoborske osnovce u hotelu s tri zvjezdice u Dugoj Uvali dočekao horor'' iznesene su netočne informacije kojima je grubo povrijeđena čast i ugled moje stranke.
Netočno je navedeno u članku kako su u hotelu zaposlene samo dvije čistačice. Naime, hotel moje stranke zapošljava osam spremačica koje se brinu o održavanju čistoće smještajnih kapaciteta i obavljanju svakodnevnih sporednih poslova koje su u opisu njihovog radnog mjesta. Ovakvom netočnom informacijom stječe se dojam kako moja stranka nije u stanju osigurati adekvatnu uslugu za sve ugovorene kapacitete Hotela.
Netočno je objavljena informacija da je u sobi krov vidno prokišnjavao te da se strop trusio i padao po djeci. Navedena informacija je netočna iz razloga kako je pojašnjeno u paragrafu koji slijedi, a s obzirom na utvrđenja Državnog inspektorata.
Nadalje, netočna je objavljena informacija kako su ''zidovi pljesnivi, sobe derutne i neuredne, a posteljina i madraci prljavi''. U provedenom inspekcijskom nadzoru koji je uslijedio po prijavi, Državni inspektorat RH je utvrdio da su okoliš, vanjski izgled objekta, uređenje, oprema i uređaji u ispravnom i funkcionalnom stanju, te da isti nisu dotrajali niti oštećeni. Naime, da su iznesene tvrdnje iz članka točne sigurno bi i Državni inspektorat kao tijelo nadležno za provođenje inspekcijskog nadzora isto utvrdio. S obzirom da je Državni inspektorat po provedenom nadzoru utvrdio kako su informacije o stanju Hotelu iznesene u članku netočne, razvidno je kako je objavljivanjem istih informacija mojoj stranci nanesena šteta jer informacije objavljene u članku ne odgovaraju stvarnom stanju.
Ovim putem napominjem kako je Hotel u ovogodišnjoj predsezoni primio te pružio ugostiteljske usluge za više od pedeset grupa (u najvećem dijelu djece vrtićke, osnovnoškolske i srednjoškolske dobi). Niti jedna od grupa koja je došla u Hotel nije prekinula, skratila ili odustala od boravka u Hotelu, pa čak ni grupa iz Bregane koja se navodi u članku.
Nadalje, naglašavam kako su sve primjedbe i kvarovi koji su prijavljivani (a koji su posljedica redovnog rada Hotela) bili kontinuirano otklanjani. Pojedinci iz osnovne škole Bregana bez da su slijedili propisani postupak podnošenja prijave (prijava nedostatka i ostavljanja primjerenog roka za otklanjanje nedostatka; izjavljivanje prigovora i upis u Knjigu žalbe; zahtjev za umanjenje cijene) su iznijeli svoju stranu priče u medije zlonamjerno i tendenciozno te na taj način prouzročili znatnu štetu Hotelu. Napominjem kako je u članku zlonamjerno objavljena fotografija iz sobe 623, a koja soba je u fazi obnavljanja te nije u upotrebi. Objavljivanjem navedene fotografije pokušao se stvoriti dojam kao da sve sobe u Hotelu izgledaju kao ta soba.
Zaključno, napominjem kako je Hotel navedenoj školi pružio uslugu koja je ugovorena bitno ranije od datuma smještaja bez podizanja cijena i promjene uvjeta, po cijeni od 210 kuna za puni pansion po osobi, uz korištenje bazena i drugih zabavnih sadržaja. Dakle, Hotel bez obzira na promijenjene okolnosti na tržištu nije intervenirao u ugovorene cijene, iako bi s obzirom na sve na navedeno imao pravo.
Objavljeni članak imao je za posljedicu znatnu negativnu medijsku pažnju usmjerenu prema Hotelu moje stranke, te je kao izravna posljedica takve medijske pažnje došlo do otkazivanja već unaprijed ugovorenih smještaja od strane više grupa, što je Hotelu prouzročilo znatnu materijalnu štetu, zbog čega će moja stranka pokrenuti odgovarajuće postupke radi naknade štete. S obzirom na navedeno pozivamo Vas da uz objavu ispravka trajno izbrišete objavljeni članak kako po moju stranku ne bi nastajala buduća šteta zbog netočno objavljenih informacija", stoji u ispravku.