Digitalni nomadi, kampanja HTZ-a
Hrvatska turistička zajednica pokrenula je novu promotivnu kampanju „Croatia, your new office!“ s ciljem pozicioniranja Hrvatske kao atraktivne i dobro pripremljene destinacije za digitalne nomade. Oglašivačka kampanja će se, uz PR i medijske aktivnosti, provoditi i putem društvenih mreža.
"Hrvatska je jedna od prvih članica Europske unije koja je regulirala jednogodišnji privremeni boravak za digitalne nomade. Hrvatski turizam prepoznaje ovu priliku u kontekstu razvoja cjelogodišnjeg turizma. Kvalitetnom ponudom i jednostavnijim procedurama nastojimo privući što veći broj digitalnih nomada i na taj način promovirati našu destinaciju. Poslovanje digitalnih nomada izvrsna je prilika za hrvatsko gospodarstvo, a raduje nas činjenica da digitalni nomadi pokazuju sve veći interes za brojne hrvatske gradove. Vjerujem da će ih Hrvatska oduševiti svojim prirodnim i kulturnim ljepotama kao i autentičnom ponudom", poručila je ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac.
Podsjetimo, Hrvatski sabor krajem studenog 2020. usvojio je Zakon o strancima koji je na snagu stupio s početkom 2021. godine i prema kojem se digitalnim nomadima može odobriti privremeni boravak u našoj zemlji u trajanju do godine dana.
"Cilj najnovije kampanje je predstaviti Hrvatsku kao zemlju koja digitalnim nomadima može jamčiti ugodan i siguran boravak te kvalitetne uvjete za život. Hrvatska je zemlja u kojoj ljudi u velikoj mjeri govore engleski jezik, zemlja koja nudi jedinstven način života s autentičnim iskustvima, ima dobru internetsku vezu, povoljnu klimu i prekrasnu prirodu, dobru povezanost s ostatkom Europe, pristupačan život prema europskim standardima te dobru i pristupačnu zdravstvenu zaštitu“, istaknuo je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić.