sve je više ljutih građana

HALO GLAS ISTRE: Zbog kašnjenja poziva, zakasnila na ostavinsku raspravu. Kontaktirali smo Hrvatske pošte

| Autor: Jelena Milović / Glas Istre
(Snimio Duško Marušić Čiči / Glas Istre)

(Snimio Duško Marušić Čiči / Glas Istre)


Sporadično nam se još uvijek javljaju građani nezadovoljni uslugom pošte. Budući da je teško pretpostaviti jesu li razlozi nezadovoljstva prisutni u manjoj mjeri ili su se građani samo umorili od pritužbi, zanimalo nas je koliko su u Pošti upoznati s terenom i problemima koje pojedini građani imaju s njihovim uslugama.

Preraspodjela radnika

Osim toga, sve je usko povezano s kadrom, pa nas je zanimalo i kako Pošta trenutno stoji s njime po gradovima u Istri te uočavaju li oni da se situacija dijelom normalizirala ili su problemi još uvijek poprilično izazovni. Naime, posljednji slučaj u kojem nam se požalila jedna vrlo ljuta sugrađanka jest taj da je, zbog kašnjenja pošte, i ona sama zakasnila na predmet ostavinske rasprave kod javnog bilježnika, jer je pismo stiglo nakon datuma zakazanog za raspravu, što joj je prouzročilo dodatne poteškoće. Poprilično rezignirana ustvrdila je kako previše ovakvih i istih slučajeva toleriramo iz naše pošte.

- U ljetnim mjesecima svake godine bilježimo rast prometa, i to prvenstveno u segmentu paketnog poslovanja. Na to najviše utječu ljetni popusti i rasprodaje u e-trgovinama te velik broj turista na obali, zbog čega između lipnja i rujna u nekim gradovima bilježimo 100 posto veći promet u odnosu na ostatak godine. Radnici i resursi preraspodijeljeni su kako bi kvaliteta dostave i dalje bila na očekivanoj razini. Kolege ulažu maksimalne napore kako bi sve pošiljke bile uručene u propisanim rokovima te kako bi korisnici bili zadovoljni uslugom, opisuju svoja nastojanja i trenutno poslovanje iz Pošte.

Na području Istre bilježe manju fluktuaciju radnika u odnosu na prošlu godinu i to prvenstveno zbog aktivnosti koju su poduzeli za zadržavanje postojećeg i privlačenje novog kadra, pohvalili su se oni.

- Naime, prošle je godine dogovoreno povećanje plaća za 25 posto svim radnicima Hrvatske pošte čija je posljednja faza realizirana u ožujku. To je nastavak poboljšanja materijalnih prava naših radnika koje smo započeli još 2022. godine kada je plaća za 8.000 radnika na operativnim poslovima povećana za 20 posto, pojašnjavaju dalje.

Međutim, nedostatak i fluktuacija radne snage izazov je koji utječe na čitavo gospodarstvo, a taj je izazov posebno izražen na obali u periodu prije i za vrijeme ljetne sezone, priznaju. Zbog toga, vele, kontinuirano rade na poboljšanju materijalnih prava radnika. Kako se čini da potrebe i dalje nadmašuju »pokrivenost« postojećim kadrom, zanimalo nas je imaju li u Pošti još aktivnih natječaja za poštare i kolike su realne potrebe za njima, referirajući se na naše područje.

Otvoreni natječaji za poštare

- Trenutno imamo otvorene natječaje za radno mjesto poštara za opću dostavu u Puli, Poreču, Pazinu, Vodnjanu, Žminju i Rovinju, potom poštara za ekspres dostavu u Poreču te operatera u poštanskom uredu u Puli, Poreču, Rovinju i Žminju. Sva otvorena radna mjesta i upute za prijavu nalaze se na našim internetskim stranicama - https://hrvatska.posta.hr/hr/karijera-u-posti/radna-mjesta, ističu.

Kako su novinari jedna od prvih adresa na koje se građani javljaju u slučaju problema, pa i ovakvog tipa - onog s poštom, premda za rad konkretne službe postoji kontakt kojem se mogu obratiti, iz Pošte podsjećaju i pozivaju sve građane da im se slobodno jave, ukoliko za tim ima potrebe.

- Kolege su nam javili kako nisu upoznati s pritužbom koju ste naveli, stoga pozivamo korisnike da se putem službenih kanala jave našem Kontakt centru na 072 303 304, putem e-maila na [email protected] ili putem kontakt obrasca na https://obrasci.posta.hr/. Kolege će korisnicima dati sve potrebne informacije, zaključuju iz Pošte.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter